پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421531 تاریخ : 1397/08/26-12:51:31
,5,
ورود شرکت های بیمه ای به سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی

ورود شرکت های بیمه ای به سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی

شرکت های بیمه ای با توجه به وجود قابلیت های فراوان در صنعت پتروشیمی آماده حضور و سرمایه گذاری در این صنعت پیشرو هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مدیر سرمایه گذاری شرکت بیمه کوثر با بیان این که سال گذشته با خرید سهام چند شرکت پتروشیمی 300 میلیارد تومان در این صنعت سرمایه گذاری کردیم اظهار کرد: در حال حاضرصنعت پتروشیمی یکی از بازارهای مطمئن و سودده برای سرمایه گذاری است و باید با هدف تکمیل زنجیره ارزش از این صنعت ارزشمند حمایت کرد.

وحید خاندوزی افزود: با توجه به این که منابع حاصل از فروش بیمه نامه های عمر باید در بازاری مطمئن سرمایه گذاری شود از این رو طی بررسی هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که در حال حاضر صنعت پتروشیمی جزو با مزیت ترین صنایع کشور است که سرمایه گذاری در آن منافع شرکت را تامین خواهد کرد.

وی افزود: سال گذشته نزدیک به 300 میلیارد تومان در سهام چند شرکت پتروشیمی و پالایشی سرمایه گذاری کردیم که شرکت سرمایه گذاری غدیر، پتروشیمی خراسان، پتروشیمی جم و پالایش نفت اصفهان جزو این شرکت ها هستند.

خاندوزی گفت:هدف از انتخاب صنعت پتروشیمی جهت سرمایه گذاری درگام نخست سودآوری است که الویت هر شرکت بیمه ای به شمار می رود و در مرحله بعد به نوعی حمایت و توسعه صنعت پتروشیمی کشور است.

وی افزود: افزایش توان مالی شرکت های پتروشیمی منجر به افزایش سرمایه شده و این افزایش سرمایه دوباره در چرخه صنعت بکار گرفته می شود، بر این اساس سرمایه گذاری در این صنعت با توجه به مزایایی که در ایجاد درآمد و اشتغال برای کشور به همراه دارد به نوعی منافع بیش از دو طرف را تامین می کند.

خاندوزی تصریح کرد: همچنین حضورو سرمایه گذاری شرکت هایی مانند بیمه در صنعت پتروشیمی به نوعی موجب جلب اعتماد مردم عادی به این صنعت شده و می تواند سرمایه ها را به این سمت هدایت کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 620
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران