پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 453204 تاریخ : 1398/01/28-11:27:48
,17,22,
واگذاری موضوعات تخصصی به خانه های معدن و صنعت

معاون طرح و برنامه با اشاره به برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت:

واگذاری موضوعات تخصصی به خانه های معدن و صنعت

معاون طرح و برنامه با اشاره به برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: از اول تیرماه امسال در هفت استان موضوع های تخصصی به خانه های صنعت و معدن سپرده می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سعید زرندی در نشست فعالان اقتصادی استان البرز گفت: از اول تیرماه امسال در هفت استان موضوع های تخصصی به خانه های صنعت و معدن سپرده می شود و هدف ما از این اقدام تسهیل امور است.

وی با اشاره به وجود پاره ای از مشکلات از جمله در امور گمرک، حمل و نقل، کشتیرانی و بیمه های اجتماعی افزود: از اتاق های بازرگانی انتظار داریم موارد و مشکلات اقتصادی را به صورت کارشناسی مورد بررسی همه جانبه قرار دهند و با جمع بندی و ارائه راهکار ما را برای رفع چالش های اقتصادی یاری دهند.

معاون طرح و برنامه با اشاره به برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: آمریکا با حربه تحریم ها قصد داشت به اقتصاد جامعه ما ضربات مهلکی وارد کند، اما خوشبختانه اکنون شرایط کشورمان قابل مدیریت کردن است.

شاهمرادی: با تفویض اختیارات به سازمان صنعت و تجارت توسعه صادرات فراهم می شود

جهانگیر شاهمرادی، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، نیز در ادامه این نشست با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان سال رونق تولید گفت: از بخش خصوصی که درگیر چالش های اقتصادی است، انتظار داریم مشکلات را ریشه یابی و برای رفع چالش ها به ما راهکار ارایه دهند.

وی افزود: بحث در زمینه رونق تولید نیازمند فراهم شدن الزامات آن است، بنابراین ضروری است با تفویض اختیارات بیشتر به سازمان صنعت و تجارت بستر برای توسعه صادرات فراهم شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تقویت انجمن های تخصصی اتاق بازرگانی برای ارایه راهکارها و کمک به تصمیم گیری های اقتصادی را از مطالبات سازمان صنعت عنوان کرد و گفت: خوشبختانه انتخاب اعضای جدید اتاق بازرگانی البرز بستر را برای رفع چالش های سال های گذشته بخش خصوصی استان فراهم کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 355
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران