پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 517825 تاریخ : 1399/05/25-12:36:26
,8,4,
وال استریت معاملات هفته گذشته را با سود اندک به پایان رساند

در اخرین روز معاملات

وال استریت معاملات هفته گذشته را با سود اندک به پایان رساند

در حالی که سرمایه گذاران منتظر سرنخ هایی جدیدی در مورد بسته کمک کرونایی جدید دولت آمریکا بودند و داده های اقتصادی منفی و مثبت زیادی در این هفته گزارش شاخص ها به سودی اندک رضایت دادند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از سی ان بی سی، در پایان معاملات این هفته وال استریت، در حالی که سرمایه گذاران منتظر سرنخ هایی جدیدی در مورد بسته کمک کرونایی جدید دولت آمریکا بودند و داده های اقتصادی منفی و مثبت زیادی در این هفته گزارش شاخص ها به سودی اندک رضایت دادند.

در معاملات دیشب، اس اندپی 500 کمتر از 0.1 درصد افت کرد تا در 3,372.85 واحد به کار خود پایان دهد، در حالی که کامپوزیت نزدک 0.21 درصد افت کرد تا در پایان در 11,019.3 واحد بسته شود. میانگین صنعتی داوجونز 34.3 واحد یا 0.12 درصد رشد کرد و در 27,931.02 واحد بسته شد.

سهام تکنولوژی در معاملات دیشب تحت فشار قرار گرفته و افت کردند، در حالی که سهام شرکت هایی که از بازگشایی اقتصادی سود می برند (مانند ایرلاین ها) توانستند به رشد متوسطی دست پیدا کنند.

این هفته داوجونز 1.8 درصد رشد کرد، نزدک تنها 0.1 درصد و اس اندپی 0.64 درصد بالا آمدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 272
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران