پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267507 تاریخ : 1395/12/10-21:18:20
,17,10028,10030,
واعظی:کارهای نوین نباید موجب خدشه دارشدن کسب های سنتی شود

واعظی:کارهای نوین نباید موجب خدشه دارشدن کسب های سنتی شود

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حمایت دولت از کسب و کارهای نوین نباید موجب خدشه دارشدن کسب و کارهای سنتی شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ,محمود واعظی عصر امروز سه شنبه در دومین نشست هم اندیشی دولت و کسب و کارهای بخش ارتباطات، در محل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جمع فعالان کسب و کارهای نوین بر حمایت جدی دولت از آنها تاکید کرد و گفت: به دنبال یافتن راه حلی منطقی برای حمایت از این کسب و کارها در کنار کسب و کارهای سنتی هستیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: کسب و کارهای نوین با تشکیل یک انجمن تخصصی خواسته های خود را در قالب طرح به دولت ارایه دهند تا بیشتر رسیدگی شود.
به گزارش ایرنا، در دومین نشست هم اندیشی دولت و کسب و کارهای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری نیز حضور دارند.
در این نشست، فعالان کسب و کارهای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهان حمایت های جدی تر دولت از آنها شدند.
شفاف شدن قوانین کشور و تدوین قانون برای کسب و کارهای نوین، تغییر دیدگاه سازمان های بیمه گر و مالیاتی، آشنا سازی قوه قضاییه با این نوع کسب و کارها و تعیین متولی مشخص برای این کسب و کارها مهمترین خواسته فعالان با اعضای دولت بود.
سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست مسایل جاری کسب و کارهای نوین را روندی طبیعی توصیف کرد که قابلیت برطرف شدن دارد.
وی با بیان این که تغییرهای لازم برای حمایت از کسب و کارهای نوین مرحله به مرحله انجام خواهد شد، گفت: باید برای تغییرها به سیستم های مختلف فرصت داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران