پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467020 تاریخ : 1398/04/05-15:37:43
,13,
واسطه‌ها اجازه کاهش قیمت گوشت را نمی‌دهند

معاون وزیر جهاد:

واسطه‌ها اجازه کاهش قیمت گوشت را نمی‌دهند

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه واسطه ها اجازه کاهش قیمت گوشت در بازار را نمی هند، از شبکه توزیع انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مرتضی رضایی در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه خبر با تاکید بر اینکه واسطه‌ها مانع کاهش قیمت گوشت در بازار می‌شوند، گفت: گوشت از دست دامدار تا رسیدن به دست مصرف‌کننده 4 دست می‌چرخد.

وی با بیان اینکه ابتدا دام زنده از چوب‌دار خریداری می‌شود و در اطراف شهر واسطه کشتارگاه‌ها دام را خریداری می‌کنند ادامه داد: پس از طی این فرایند، دام به دست عمده‌فروش‌ها می‌رسد و بعد خرده‌فروش‌ها گوشت را به دست مصرف‌کننده می‌رسانند. همه این مسائل در نهایت باعث مانع کاهش قیمت گوشت در بازار می شود.

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی، با اشاره به اینکه امسال بیشترین تولید گوشت را داریم، افزود: اگر سیستم توزیع اصلاح شود و دست دلال‌ها کوتاه شود قیمت گوشت در بازار با کاهش خوبی مواجه خواهد شد.

رضایی در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه نقش وزارت جهاد در کاهش دلالی نیز توضیح داد: وزارت جهاد کشاورزی مسئول تولید به مقدار کافی است اما مدیریت نظام توزیع بر عهده این وزاتخانه نیست.

وی با بیان اینکه دامداران باید یک زنجیره تولید مبتنی بر سیستم پایدار را خودشان راه‌اندازی کنند تاکید کرد: از این طریق باید دست واسطه‌ها و دلالان را از بازار کوتاه کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 427
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران