پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466605 تاریخ : 1398/04/01-11:21:04
,17,22,
واریز بالغ بر دوهزار و نهصد میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان

مدیرکل امور مالیاتی مازندران خبرداد:

واریز بالغ بر دوهزار و نهصد میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان

مدیرکل امور مالیاتی مازندران گفت: در سال 97 بالغ بر 290 میلیارد ریال به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان واریز شده است که بیش از 931میلیارد ریال به حساب دهیاری ها و همچنین مبلغ 1972میلیارد ریال به حساب شهرداری های استان پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، حمزه ای، مدیرکل امور مالیاتی مازندران، با اشاره به بررسی آخرین وضعیت حسابرسی ها در سامانه سنیم گفت: موعد ارائه اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی صاحبان مشاغل آخر خرداد ماه سال جاری می باشد.
حمزه ای با تاکید بر اینکه برخورداری از هرگونه تسهیلات، خدمات و معافیت های مالیاتی منوط به ارائه بموقع اظهارنامه مالیاتی می باشد تصریح نمود: برخورداری از هرگونه خدمات و مشوق های قانونی صاحبان مشاغل و کسبه (اشخاص حقیقی) مشروط به ارائه اظهارنامه الکترونیکی مالیاتی عملکرد سال97 از طریق سامانه عملیات الکترونیکی سازمان امورمالیاتی کشور(www.tax.gov.ir) می باشد. 
وی گفت: شفافیت اقتصادی، مامورین تشخیص مالیات را در رعایت عدالت مالیاتی یاری خواهد رساند و پرداخت بموقع مالیات دولت را در رسیدن به اهداف عالیه نظام و اجرای فرامین رهبر معظم در رونق تولید پشتیبانی خواهد کرد. 
مدیرکل امور مالیاتی مازندران افزود: مودیان باید بدانند که مالیات پرداختی آنان در عمران و آبادانی استان و همچنین شهرها و روستاهای محل سکونتشان تاثیر مستقیم دارد و اداره کل امور مالیاتی مازندران از محل وصول مالیات بر ارزش افزوده هر ماه مبالغی را به حساب شهرداری ها و دهیاریها واریز می کند.
وی در خاتمه با تاکید بر اینکه اتکا به درآمدهای داخلی به ویژه مالیات میتواند کشور را از نظر اقتصادی بیمه نماید، افزود: اگر مودیان، وظایف قانونی و تکالیف خود را به موقع انجام دهند به این هدف دست خواهیم یافت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 312
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران