پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452247 تاریخ : 1398/01/14-14:14:02
,17,
واحدهای صنعتی ومعدنی و اصناف خسارت دیده از سیل مورد حمایت قرار می گیرند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام:

واحدهای صنعتی ومعدنی و اصناف خسارت دیده از سیل مورد حمایت قرار می گیرند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از دغدغه های جدی مدیران ارشد وزارتخانه و شخص وزیر برای حمایت از واحدهای صنعتی، معدنی و اصناف خسارت دیده از سیل خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، یارالله نصیری ابراز داشت: دکتر رحمانی وزیر صمت با حساسیت ویژه و به صورت مرتب پیگیر بخش های تولیدی و تجاری درگیر با حادثه سیل بوده و از طریق تماس تلفنی در جریان آخرین وضعیت استان ایلام قرار دارد. این مسئول خاطر نشان کرد: درحال بررسی وتهیه راهکارهای لازم برای نحوه دریافت اطلاعات و فرایند مستند سازی میزان خسارت های وارده به واحدهای تحت پوشش هستیم. وی گفت: با تمام امکانات و توان تلاش می کنیم که این اقدامات به سرعت انجام گیرد.

وی از صاحبان واحدهای تحت پوشش خواست تا علاوه بر مستند سازی از طریق تهیه عکس و فیلم از بخش های آسیب دیده، گزارش خسارت های وارده را در اولین روز شروع کاری به صورت کتبی به سازمان صمت اعلام کنند.

نصیری افزود: جای نگرانی وجود ندارد. انشاءالله در اسرع وقت و با اولویت نخست، اقدامات لازم برای جبران خسارت و دریافت حمایت های مناسب از طریق سازمان مدیریت و سایر مراجع ذیربط به عمل خواهیم آورد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 422
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران