پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452728 تاریخ : 1398/01/21-15:44:26
,5,
هیچ شهر سیل ‌زده‌ای بدون آب نیست

معاون آبفای کشور:

هیچ شهر سیل ‌زده‌ای بدون آب نیست

معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در روزهای اخیرحدود هشت میلیون نفر از جمعیت شهری و روستایی ساکن در 120 شهر و 800 روستا با آثار ناشی از سیل مواجه بودند که با تلاش‌های انجام شده، اکنون هیچ شهری بدون آب نیست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، حمیدرضا کشفی به حل مشکل آب شهرهای پلدختر و معمولان به عنوان آخرین شهرهای درگیر در سیل لرستان اشاره و افزود: مخزن آب شهر معمولان بلافاصله بعد از برق‌دار شدن آبگیری شد و اکنون شبکه آبرسانی آن پایدار است.

وی ادامه داد: دسترسی ساکنان قسمت غربی شهر پلدختر به آب شرب برقرار شده و در قسمت شرقی این شهر با توجه به آسیب‌هایی که به شبکه آب وارد شده، تا آنجایی که شبکه موجود هست و از بین نرفته آب دارد و جایی که شبکه وجود ندارد شیر برداشت آب قرار داده شده و تانکرهای سیار مستقر هستند.
معاون راهبری و نظارت بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در رابطه با اقدام های انجام شده برای رفع مشکل حدود 800 روستای سیل‌زده استان لرستان خاطرنشان ساخت: مشکل شبکه آب اغلب روستاها حل شده و اکنون تعداد 15 روستا در استان لرستان بدون آب است.
کشفی افزود: در استان خوزستان از مجموع یک هزار و 81روستای بدون آب اکنون 74 روستا با قطعی آب مواجه است که یا در محاصره سیل بوده یا خالی از سکنه هستند.
وی خاطرنشان کرد: درهمه روستاها آب آشامیدنی از طریق تانکر سیار و به‌صورت بسته‌بندی ارائه می‌شود.
معاون راهبری و نظارت بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به فعالیت 21 استان معین در استان‌های سیل‌زده گفت: با توجه به تلاش‌هایی که در حال انجام است پیش‌بینی می‌ شود تا سه روز آینده تعداد روستاهای بدون آب به حداقل رسیده و در حداقل زمان ممکن به صفر برسد.
بارندگی های شدید و سیلاب از 27 اسفندماه گذشته آغاز شد و بیشتر استان های کشور را درگیر ساخت و جاده های برون شهری در شماری از مناطق را بسته و خساراتی به تاسیسات و واحدهای مسکونی وارد ساخت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران