پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410590 تاریخ : 1397/08/09-13:57:29
,10028,
هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی کارهای بسیار عمیق و خوبی انجام داده است

رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی:

هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی کارهای بسیار عمیق و خوبی انجام داده است

رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی در جلسه شورای معاونین این سازمان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداخت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر محمدحسین مهدوی عادلی گفت: خوشحالیم که آقای شریعتمداری در اولین بازدید خود به خانواده بزرگ تأمین اجتماعی آمده است که 42 میلیون نفر از افراد جامعه را تحت پوشش دارد.

وی با بیان اینکه هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی کارهای بسیار عمیق و خوبی انجام داده است، اظهار داشت: ابتدا که کار را شروع کردیم، بحث تحقیق و تفحص مجلس بود، بابک زنجانی و غیره بود که یکی از اعضای هیأت مدیره مسئول این کار شد و کارها را پیش برد  گزارش های مربوطه را به مراجع ذیربط ارائه دادیم.

دکتر مهدوی عادلی تصویب برنامه استراتژیک سازمان تأمین اجتماعی را از اقدامات مهم هیأت مدیره این سازمان برشمرد و گفت: در این دوره برنامه استراتژیک برای سازمان تنظیم شد که بحث خیلی مهمی بود و این کار با تعاملی که با مدیرعامل و سایر حوزه ها وجود داشت، انجام شد.

وی افزود: برگزاری مجامع شرکتها نیز مورد توجه قرار گرفت. چون هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی مسئول مجامع شرکتها است و در واقع مجمع آنها است. این مجامع در گذشته به صورت منظم برگزار نمی شد.

دکتر مهدوی عادلی ادامه داد: در بحث نظارت هم به صورت مستمر کمیته های مختلف هیأت مدیره به شرکتها سر میزند و نظارت انجام می شود. همچنین در راستای هم افزایی در مجموعه های مرتبط با سازمان تمهیداتی اتخاذ شد که همه اینها با هم تعامل داشته باشند. هلدینگ درمان و هلدینگ گردشگری در این دوره شکل گرفت.

رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: در مجموع هیأت مدیره سازمان در 5 سال اخیر 382 جلسه داشته است که 2369 مورد پیشنهاد واصله از سوی مدیرعامل بوده است که 2170 مورد آن در جلسات مطرح شده و مورد موافقت قرار گرفته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 341
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران