پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280248 تاریخ : 1396/03/10-16:34:37
,16,10028,
هوای کشور در پایان هفته صاف و آفتابی است

هوای کشور در پایان هفته صاف و آفتابی است

سازمان هواشناسی کشور هوای اغلب مناطق کشور برای روزهای پایانی هفته را صاف و آفتابی پیش بینی کرده است

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، بر اساس آخرین نقشه های هواشناسی طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

روز پنجشنبه در بخش های شمالی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و مناطقی از استان های گلستان و خراسان شمالی افزایش ابر و در ساعات بعد از ظهر رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. این وضعیت روز جمعه در شمال غرب کشور تقویت می شود.
طی سه روز آینده در جنوب غرب، مناطقی از جنوب و غرب کشور به سبب وزش باد شدید، پدید گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا رخ خواهد داد.
در همین مدت خلیج فارس و شرق دریای عمان به سبب وزرش باید شدید مواج خواهد بود.
طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور گاهی وزش باید شدید پیش بینی می شود و گاهی در برخی مناطق بویژه در منططه زابل با گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا همراه خواهد بود.
هوای تهران در روز پنجشنبه صاف همراه با وزرش باد گاهی افزایش باد پیش بینی شده است و کمینه هوای آن به 22 و بیشینه دمای آن 34 درجه سانتیگراد می رسد.
برای روز جمعه نیز هوای تهران صاف تا کمی ابری و وزش باد گاهی وزش باد شدید پیش بینی شده است و کمینه و بیشینه دمای هوا به ترتیب 21 و 33 درجه سانتگیراد خواهد بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران