پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508873 تاریخ : 1398/12/12-18:03:57
,15,4,
هواوی در فرانسه کارخانه می سازد

هواوی در فرانسه کارخانه می سازد

هواوی تصمیم دارد نخستین کارخانه تولید تجهیزات 5G را در فرانسه تاسیس کند. سرمایه گذاری اولیه برای تاسیس کارخانه 200 میلیون یورو است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از گیزموچاینا، این اقدام در جهت برنامه های شرکت چینی برای گسترش نفوذ خود در اروپا و فراهم کردن تجهیزات شبکه 5G دراین منطقه است. 

کارشناسان معتقدند ساخت کارخانه هواوی به کاهش تنش ها با آمریکا کمک می کند. پیش از این آمریکا این شرکت را متهم کرده بود با استفاده از تجهیزات مخابراتی از کاربران خود جاسوسی می کند.

به گفته لیانگ هوا مدیر شرکت «هواوی تکنولوژیز» این شرکت 200 میلیون یورو (معادل 217 میلیون دلار ) برای نخستین مرحله احداث این کارخانه  هزینه می کند. پیش بینی می شود کارخانه مذکور حدود 500 شغل جدید در منطقه محل احداث ایجاد کند.

در حال حاضر توسعه شبکه 5G برای کشورهای توسعه یافته اهمیت زیادی دارد و بسیاری از کشورها سعی دارند در توسعه زیربنای نسل پنجم اینترنت از یکدیگر سبقت بگیرند. هواوی یکی از پیشتازان حوزه شبکه 5G به حساب می آید اما فعالیت در کشورهای غربی مانند آمریکا و چند کشور اروپایی چالش برانگیز است.

 لیانگ هوا در یک کنفرانس جدید در این باره گفت: این کارخانه نه فقط برای فرانسه بلکه به تمام بازار اروپا سرویس می دهد. فعالیت های گروه ما جهانی است و به همین دلیل نیاز داریم در سطح جهانی نیز فعال باشیم.

به عبارت دیگر هرچند کارخانه جدید هواوی در فرانسه تاسیس می شود اما هدف آن دسترسی به کل بازار اروپا است. علاوه بر آن هواوی سعی دارد تاثیر بیشتری در اروپا و سراسر جهان داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 321
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران