پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 508073 تاریخ : 1398/11/28-17:52:46
,16,
هم‌آوا شریک خصوصی بخش دولتی در راه‌اندازی کارخانه نوآوری آزادی

هم‌آوا شریک خصوصی بخش دولتی در راه‌اندازی کارخانه نوآوری آزادی

شرکت هم‌آوا بعنوان شریک خصوصی بخش دولتی در راه‌اندازی کارخانه نوآوری آزادی است که در دی ماه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، احسان جلوه مدیر روابط عمومی شرکت هم‌آوا در جریان بازدید و جلسه کمیسیون کسب‌وکار دانش بنیان اتاق بازرگانی ایران از کارخانه نوآوری آزادی، اظهار داشت: در راستای اهدافی که کمیسیون کسب‌وکار دانش بنیان اتاق بازرگانی ایران دارد، این بازدید با هدف آشنایی دستاوردهای کارخانه نوآوری آزادی، دستاوردهای شرکت هم‌آوا و تیم‌های مستقر انجام شد.

وی افزود: شرکت هم‌آوا بعنوان شریک خصوصی بخش دولتی در راه‌اندازی کارخانه نوآوری آزادی است که در دی ماه با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

جلوه در ادامه گفت: هم‌آوا داری بخش‌های فضای کار اشتراکی، شتاب‌دهی، پژوهش و توسعه است همپنین به دلیل اینکه هم‌آوا از مجموع پنج شرکت تشکیل شده که آن‌ها با یکدیگر ادغام شدند به همین دلیل سوابقی در گذشته دارد و برخی شرکت‌ها قبلا در آن سرمایه‌گذاری کرده و اکنون این شرکت‌ها به بار نشسته‌اند و خروجی دارند و امروز محصولات این شرکت‌ها در بازار است و هم‌آوا کمک می‌کند این شرکت‌ها در بازار بمانند و بعنوان یک نمونه موفق کار را پیش ببرند.

گفتنی است، در جریان این بازدید افشین کلاهی رئیس کمیسیون کسب‌وکارهای دانش‌بنیان اتاق ایران اظهار کرد: یکی مهم‌ترین اهداف ما این است که اقتصاد را به حوزه‌های دانش‌بنیان، نوآوری و استارتاپ‌ها نزدیک کنیم و سرمایه‌ها را به این سو جذب کنیم و این بازدید در همین جهت است.

همچنین امیر واحدی مدیر بازاریابی مرکز دائم صادرات و سرمایه‌گذاری ایران، گفت: در این مرکز توانمندی‌های تولیدی را در معرض دید هیات‌های تجاری که علاقه‌‌مند به همکاری با بازار ایران هستند قرار می‌دهیم.

وی افزود: هیات‌های تجاری زمانی که وارد ایران می‌شوند ممکن است از دستاوردهای تولیدی ایران آگاه نشوند، در این پایگاه محصولات جمعی از تولیدکنندگان را قرار می‌دهیم و هیات‌های تجاری از این نمایشگاه بازید می‌کنند و بسیاری از درخواست‌ها در این مکان شکل می‌گیرد، این شوروم در کشورهایی نظیر ترکیه، قطر، عمان و ارمنستان دایر و در دست احداث است.

واحدی اظهار کرد: همچنین برخی خدمات صادراتی به شرکت‌ها ارائه می‌دهیم که شامل مطالعات بازار اینکه رقیب در بازار هدف چه شرکتی است و با چه قیمتی باید محصول‌شان را ارائه دهند و برخی اطلاعات دیگر که تولیدکنندگان ممکن است به آن‌ها نیاز داشته باشند. همچنین خدمات و سرویس‌های لجستیکی، مشاوره جهت بازگشت ارز از دیگر خدمات این مرکز است. از این رو خدمات مورد نیاز را در اختیارشان قرار می‌دهیم تا وارد بازارهای صادراتی شوند.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران