پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 226173 تاریخ : 1395/07/11-14:16:55
,10031,10034,
همکاری 10 میلیون دانش آموز همیار پلیس در سراسر کشور

رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد:

همکاری 10 میلیون دانش آموز همیار پلیس در سراسر کشور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با اشاره به فعالیت10 میلیون دانش آموز همیار پلیس گفت: دانش آموزان طلایه داران فرهنگ ترافیک در جامعه هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،سردار تقی مهری در همایش طلایه داران نظم و امنیت که با حضور همیاران پلیس در استادیوم آزادی برگزار شده بود، گفت: برای ارائه آموزش های ترافیکی و گسترش فرهنگ ترافیک در جامعه بیش از5 هزار بازپرس نامحسوس از بین دانش آموزان و 15 هزار راهور محله در کل کشور با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری می کنند.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم در جامعه بحث ترافیک است که خوشبختانه با همکاری و هماهنگی دستگاه های اجرایی کشور موفق شدیم ساماندهی همیاران پلیس را در سطح کشور انجام دهیم و با همکاری به جای وزارت آموزش و پرورش موفق شده ایم فرهنگ ترافیک را در جامعه ارتقا بخشیم.

رئیس پلیس راهور ناجا درباره اقدامات انجام شده برای کاهش تصادفات راهنمایی و رانندگی نیز گفت: با اقدامات فرهنگی و کنترلی پلیس در سال 84 نسبت به سال 95 که 11 سال از اجرای طرح های ترافیکی می گذرد، تلفات حوادث رانندگی از 27 هزار نفر به 16 هزار و 882 نفر کاهش یافته است. در 5 ماهه ابتدایی سال 95 نیز در مقایسه با مدت مشابه در سال 94 شاهد کاهش 189 نفری تلفات تصادفات بوده ایم که این نشان می دهد در این مدت 3 درصد جانباختگان کمتر  نسبت به سال گذشته داشته ایم.

سردار مهری افزود: 72 درصد جانباختگان تصادفات رانندگی خارج از شهرها و 28 درصد درون شهرها بودند از این رو برقراری انضباط شهری در خارج از شهرها و پیشگیری از تخلفات و رفتارهای پرخطر رانندگان در دستور کار قرار گرفته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران