پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 411027 تاریخ : 1397/08/15-14:38:15
,10028,
همکاران مراکز درمانی تأمین اجتماعی یکدیگر را برای خوشرویی و اهدای شاخه گل به بیماران دعوت می کنند

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی:

همکاران مراکز درمانی تأمین اجتماعی یکدیگر را برای خوشرویی و اهدای شاخه گل به بیماران دعوت می کنند

مدیر درمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: خوش رویی با بیماران و مراجعه کنندگان و اهدای شاخه گل در چالش مهربانی پیگیری می شود و همکاران مراکز درمانی یکدیگر را برای خوشرویی و اهدای شاخه گل به بیماران دعوت می کنند. این برنامه در سراسر کشور درحال گسترش است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر حمید داستانی اظهار داشت: از سال 93 پارادایم سازمانی را در مدیریت درمان خراسان رضوی با سه رویکرد خشرویی، پاسخگویی و پاکدستی دنبال می کنیم و ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش همراه با حفظ کرامت انسانی و پاسخگویی صحیح به خواسته ها و نیازهای مردم را در اولویت قرار داده ایم.

وی افزود: به منظور تحقق اهداف سازمان، و ارزیابی خدمات برای سنجش میزان موفقیت برنامه ها در خصوص خوش رویی، برنامه های آموزشی متنوعی برای همکاران واحدهای درمانی اجرا شد و مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان خراسان رضوی سال گذشته از سوی استانداری به عنوان دستگاه پیشرو در صیانت از حقوق شهروندی معرفی شد.

دکتر داستانی با بیان اینکه چالش مهربانی در ادامه جشنواره خوش رویی سال گذشته برگزار می شود؛ اظهار داشت: در سال جاری در ادامه اقدامات صورت گرفته برای تحقق اهداف مربوطه و خوش رویی بیشتر همکاران در واحدهای اجرایی چالش مهربانی را مطرح کرده ایم. بر این اساس همکاران از یکدیگر برای خشرویی و اهدای شاخه گل به بیماران دعوت می کنند.

مدیردرمان تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: خوشبختانه این طرح در سراسر کشور در حال گسترش است و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز از مدیران ارشد سازمان دعوت کرده اند که در این طرح شرکت کنند.

دکتر داستانی از ارزیابی رضایتمندی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی تأمین اجتماعی در استان خراسان رضوی همزمان با چالش مهربانی خبر داد و گفت: این ارزیابی توسط موسسات بی طرف درحال انجام است و نتایج این ارزیابی ها به زودی اعلام و از همکاران واحدهای درمانی برگزیده تقدیر می شود.

وی ادامه داد: از مدیران و همکاران سایر استانها نیز برای شرکت در این چالش دعوت شده و شاهد استقبال خوبی از سوی همکاران هستیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 341
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران