پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464409 تاریخ : 1398/02/22-18:33:38
,1,
همراهی و پشتیبانی‌ بانک صادرات ایران از نمایشگاه قرآن کریم قابل تقدیر است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

همراهی و پشتیبانی‌ بانک صادرات ایران از نمایشگاه قرآن کریم قابل تقدیر است

?وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعدازظهر شنبه بیست و یکم اردیبهشت‌ماه جاری در حاشیه مراسم افتتاحیه بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در چهل‌سرای مصلی امام خمینی(ره) با تقدیر از حمایت بانک صادرات ایران از این نمایشگاه، اظهار کرد: بخش خصوصی، هم در فضای فعالیت‌ها و هم در فضای نمایشگاه ج خاصی دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدعباس صالحی افزود: همراهی‌های بخش خصوصی در پشتیبانی‌های مالی و بانکی می‌تواند موثر واقع شود. نمایشگاه امسال برای جلب همکاری بیشتر در این زمینه تلاش کرده است و حضور مجموعه‌ای چون بانک صادرات ایران که امسال به کمک نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آمده‌، قابل تقدیر است.

وی با تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: واژه‌هایی فقط یکبار در قرآن تکرار شده‌اند که ما را در نظام اخلاق و معانی قرآن بیشتر به تفکر وادار می‌کند، مانند کوثر، مانند خود رمضان؛ از رمضان تنها یکبار ذکر به میان آمده است، یعنی رمضان دردانه ایام الله است. 
صالحی خاطرنشان کرد: امسال در فضای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی زیست می‌کنیم، انقلابی که از سفره قرآن به پا خواست.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با یادآوری ویژگی‌های امام خمینی (ره) و بزرگان انقلاب اسلامی و سهم آنها در ترویج مفاهیم قرآنی اضافه کرد: اکنون در گام دوم انقلاب هستیم و باید دوباره رجعت‌هایی به آنچه از دل آن برخواسته‌ایم، داشته باشیم.
وی تأکید کرد: امیدواریم کسانی که در حوزه قرآن فعال هستند، در همه بخش های نمایشگاه امسال ما را یاری رسانند تا این رویدادها محدود و موقتی نباشد بلکه نقطه عطفی برای ادامه مسیر باشد. من از همه کسانی که در برپایی این نمایشگاه تلاش کردند، تشکر می‌کنم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 383
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران