پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 507556 تاریخ : 1398/11/15-17:31:59
,15,
«همراه اول» حامی مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر

«همراه اول» حامی مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر

مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر با حمایت همراه اول آغاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر و انتخابی المپیک 2020 توکیو، امروز سه شنبه 15 بهمن با حضور ورزشکارانی از 14 کشور در شیراز آغاز به کار کرد.

اپراتور اول تلفن همراه در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی و حمایت از ورزش کشور از این رویداد بین المللی که تا 19 بهمن ماه ادامه دارد حمایت کرده است.
این مسابقات در تقویم جهانی فدراسیون بدمینتون به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای این ورزش به ثبت رسیده است و این دوره در انتخابی سهمیه المپیک 2020 توکیو و رده بندی جهانی (رنکینگ) تأثیر زیادی دارد.
بدمینتون بازان 14 کشور آمریکا، کانادا، برزیل، افغانستان، اسلواکی، عراق، اتریش، هند، ایسلند، بلژیک، پاکستان، اوکراین و بلغارستان به همراه تیم ملی کشورمان که در این دوره از مسابقات حضور دارند برای کسب جایزه 25 هزار دلاری به رقابت با یکدیگر می پردازند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 271
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران