پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 493012 تاریخ : 1398/08/13-09:54:20
,3,22,
همایش یکروزه منطقه گیلان برگزار شد

با رویکرد پیگیری مصوبات جلسه قبل؛

همایش یکروزه منطقه گیلان برگزار شد

همایش یک روزه منطقه گیلان با هدف پیگیری مصوبات جلسه گذشته با حضور علی صادقی رئیس هیئت سرپرستی، نبی اله کشوری عضو هیئت سرپرستی، علی اکبر رضائیان معاون مهندسی و پشتیبانی، ابراهیم حیدرپور مدیر امور حراست، علی عابدی مدیر منطقه گیلان، روسای شعب و کارشناسان منطقه گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی موسسه اعتباری کاسپین، در ابتدای این جلسه مدیر منطقه گیلان ضمن خیر مقدم به میهمانان گرانقدر گزارش مفصلی از اقدامات انجام شده از زمان تصدی مدیریت خود تا کنون ارائه نمود و عنوان کردند که دلسوزی تک تک اعضاء باعث رسیدن به آمار قابل قبولی در زمین? وصول مطالبات و همچنین ایجاد نظم و انضباط در شعب شده است.

 علی عابدی اظهار امیدواری نمودند که آنچه را که در جهت ساخت و تجهیز ساختمان مدیریت مدّ نظر ریاست محترم هیئت سرپرستی بوده به انجام رسانیده باشند و به یاری خداوند متعال تدابیر و پیگیریهای دلسوزان? ایشان در تمام امور مؤسسه به ثمر نشسته و شاهد به نتیجه رسیدن زحمات بی شائب? در خصوص این مؤسسه باشیم. وی در خصوص اهداف تعیین شده توسط مدیریت محترم سرپرستی برای منطق? گیلان، عنوان نمودند که این اهداف توسط شعب منطقه به شدت دنبال شده و آمار وصولیها بسیار بیشتر از اهداف تعیین شده می باشد.

تغییر مثبت در عملکرد، تغییر مثبت در رفتار و تغییر مثبت در اهداف بسیار مؤثر است

علی صادقی رئیس هیئت سرپرستی موسسه اعتباری کاسپین در خصوص آمار ارائه شده از خرداد ماه 98 به بعد، از نظم و انضباط بسیار خوبی که در این مدت بر منطق? گیلان حاکم شده است تشکر نموده و خاطر نشان کردند که تغییر مثبت در عملکرد، تغییر مثبت در رفتار و تغییر مثبت در اهداف بسیار مؤثر است و با بیان این موضوع به وضعیت فعلی ساختمان مدیریت اشاره نموده و گفتند که در گذشته در هیچ کدام از مناطق مؤسسه ساختمانی با این حجم از آشفتگی و به هم ریختگی وجود نداشت در حالیکه تهی? یک محیط آرام، منضبط و شکیل برای برقراری آرامش همکاران وظیف? همه ماست. رئیس هیئت سرپرستی از مدیریت جدید به خاطر عمل نمودن به اهداف تعیین شده و سامان دادن به اوضاع قدردانی کرد و از تمامی پرسنل، همکاران و رؤسای شعب که خطّ مقدم این جبهه بوده و ناملایمات را به جان خریده اند تشکر کرد.

ایشان در ادامه به اتفاق مبارک دیگری برای مؤسسه اعتباری کاسپین اشاره نمودند که آن هم امضای تفاهم نامه ای بین مؤسسه، قو? قضائیه و بانک مرکزی می باشد که به لطف خداوند، مؤسس? اعتباری کاسپین به عنوان بانک عامل جهت فروش کلی? اموال و دارائیهای فرشتگان و 7 تعاونی دیگر انتخاب گردید و بزودی این اموال تحویل مؤسسه جهت فروش به منظور برگشت خط اعتباری بانک محترم مرکزی خواهد شد.

علی صادقی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مدیریت موسسه پرداخت و عنوان کرد تیم مدیریت حال حاضر مؤسسه، هیچ گونه منافعی در این تشکیلات نداشته و سهامدار مؤسسه نمی باشد وکلیه امور بر اساس اصول بانکداری انجام شده و تمام تلاشها در جهت حفظ مؤسسه و پیشبرد امور بوده و عنوان نمودند که پارامتر مثبت مؤسسه در این است که خط اعتباری اخذ شده از بانک محترم مرکزی باعث شده کلیه پرداختیها بدون هیچ مشکلی در چارچوب ضوابط و مقررات صورت بگیرد. 

 در ادامه این همایش نبی اله کشوری عضو هیئت سرپرستی در خصوص کنترل های داخلی اشاره نمود که، یکی از مهمترین مشکلاتی که در مورد تعاونی های منحله ایجاد شد مسئل? کنترل های داخلی می باشد . یعنی کم توجهی به دستورالعملها – بخشنامه ها – ضوابط – آئین نامه ها و هر آنچه که مدیریت عالی یک مؤسسه از لحاظ مالی نوشته و به شعب ابلاغ می نماید تا بر اساس آن فعالیت های بانکی را انجام دهند صورت گرفته است. به عنوان نمونه در خصوص پرداخت به مشتریان فرشتگان که باید 7 مرحله کنترل در زمین? فرمها و مراحل پرداخت صورت گیرد که در هر بار ارسال لیستها چندین مورد مغایرت دیده شده و این نشان از عدم کنترل داخلی است که بواسط? تکرارپذیری رعایت نمی شود. بنابراین این کنترل ها باید چند وقت یکبار بروز رسانی شود تا از حالت تکرارپذیری خارج گردد .

  • درانتهای این جلسه علی اکبر رضائیان معاون مهندسی و پشتیبانی نیز ضمن تشکر از تکمیل و زیباسازی ساختمان مدیریت منطقه گیلان نکات ذیل را بیان نمودند: 
  1. تعیین تکلیف اموال اسقاطی مربوط به تعاونی منحل? فرشتگان که در انبار نگهداری می شود و موسسه ماهانه متحمل هزین? اجاره می باشد
  2. پیگیری جهت گرفتن سند ملکی مربوط به دو شعبه از موسسه اعتباری کاسپین
  3. استفاده از سیستم گازی به جای برق جهت گرمایش ساختمان مدیریت منطقه گیلان
  4. انجام اقدامات لازم جهت زیباسازی شعب منطقه گیلان


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 215
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران