پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467729 تاریخ : 1398/04/17-16:56:59
,15,
همایش فعالان صنعت حمل‌ونقل به میزبانی ایرانسل برگزار شد

همایش فعالان صنعت حمل‌ونقل به میزبانی ایرانسل برگزار شد

همایش فعالان صنعت حمل و نقل به میزبانی ایرانسل و با محوریت معرفی «سامانه مدیریت هوشمند ناوگان» و ارائه راهکارهای یکپارچه برای نظارت و بهینه سازی عملکرد ناوگان حمل و نقل برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این همایش صبح امروز 17 تیرماه 1398 با حضور جمعی از مدیران ستاد توسعه فناوری‌های حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته و مدیران ایرانسل با هدف ارائه «سامانه مدیریت هوشمند ناوگان» که توسط ایرانسل ارائه شده است برگزار شد تا دست‌اندرکاران صنایع مرتبط فرصت بهتری برای آشنایی با راه‌کارهای ارائه شده پیدا کنند.

سامانه مدیریت هوشمند ناوگان، راهکاری پکپارچه برای نظارت و بهینه‌سازی عملکرد ناوگان حمل و نقل است که با اندازه‌گیری و گردآوری داده‌ها، اطلاعات مفیدی را برای تصمیم‌گیری در اختیار مدیران قرار می‌دهد.

از مهمترین مزایای سامانه مدیریت هوشمند ناوگان، کاهش هزینه سوخت خودروهاست. این سامانه با اطلاع از زمان سوخت‌گیری و ردیابی خودروها، انتخاب بهترین مسیر ممکن و دریافت هشدار هنگام خرابیِ قطعات خودرو، مدیریت ناوگان را هوشمند و در نهایت هدفمندتر خواهد بود.

پیش از این نیز ایرانسل در دو شهر بندر انزلی و اهواز با حضور رئیس جمهور و استاندار اهواز در راستای هوشمندسازی این دو شهر بخش‌هایی از سامانه مدیریت هوشمند ناوگان خود را ارائه کرده بود تا در صنایع مختلف قابل بهره برداری و استفاده باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 304
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران