پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433561 تاریخ : 1397/09/25-13:51:22
,17,
هشتمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در حوزه پول و بانک برگزار می‌شود

هشتمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در حوزه پول و بانک برگزار می‌شود

هشتمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در حوزه پول و بانک به منظور تقدیر از آثار، پژوهشگران و مدیران منتخب شبکه بانکی فردا توسط پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی، هشتمین مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در حوزه پول و بانک روز دوشنبه26 آذر 1397 در سالن اجتماعات بانک مرکزی برگزار و از آثار منتخب حوزه پول و بانک و پژوهشگران برتر نظام بانکی تقدیر خواهد شد.

در این مراسم یک کتاب برتر و یک مقاله در حوزه پول و بانک معرفی و از مولفان آن تقدیر خواهد شد. همچنین3 پژوهشگر منتخب نظام بانکی،4پژوهشگر منتخب بانک مرکزی، پژوهشگر منتخب پژوهشکده پولی و بانکی و 11 پژوهشگر منتخب بانک‌ها معرفی و از آنها تقدیر می شود.

 این مراسم با حضور رییس کل بانک مرکزی و رییس پژوهشکده پولی و بانکی و جمعی از مدیران نظام بانکی برگزار می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 325
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران