پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 452254 تاریخ : 1398/01/14-14:50:08
,5,
هر گزندی به خوزستان، زخمی بر پیکره صنعت نفت است

زنگنه:

هر گزندی به خوزستان، زخمی بر پیکره صنعت نفت است

وزیر نفت بر حفاظت از تاسیسات صنعت نفت برابر سیل و کمک به سیلزدگان تاکید کرد و گفت: خوزستان، قلب تپنده صنعت نفت است و هر گزندی به خوزستان، زخمی بر پیکره صنعت نفت خواهد بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نفت، بیژن زنگنه چهارشنبه در نامه‌ای از شرکت‌های تابع وزارت نفت به ویژه شرکت‌های مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری، مهندسی و توسعه نفت و اروندان خواست با همه توان در میدان باشند و امکانات موجود را برای کمک به مردم و مهار سیلاب در مناطق سیلزده بویژه استان خوزستان به کار گیرند.

وزیر نفت برای حفاظت از تاسیسات صنعت نفت و امدادرسانی به هموطنان و کاهش آسیب های سیل، اقدامات پیشگیرانه ای را یادآوری کرد.
زنگنه با توجه به تداوم جریان سیلاب ها، حفظ آمادگی شرکت‌های تابع وزارت نفت را ضروری دانست و تاکید کرد مدیران مرتبط باید تلاش خود را بر این موضوع متمرکز کنند.
به گفته وی، آلام و آسیب هموطنان در مناطق سیلزده ایجاب می کند همه نیروها و تجهیزات صنعت نفت با هماهنگی کامل با ستاد فرماندهی مدیریت بحران، برای یاری رسانی و ارایه خدمات به مردم، حضوری فعال و همراه با سازماندهی موثر داشته باشند.
زنگنه همچنین اقدام شرکت های مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری در پمپاژ آب از برخی مناطق سیلزده و تلاش شرکت ملی گاز در حفظ و تداوم جریان گاز رسانی بویژه در استان گلستان و سوخت رسانی به مناطق سیل زده را شایسته قدردانی دانست و ادامه تلاش این شرکت ها در همه مناطق بحران زده را خواستار شد.
بارش های سنگین باعث وقوع سیل در برخی نقاط کشور مانند استان های گلستان، مازندران، فارس، خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر سه‌شنبه در جلسه ای ویژه با حضور معاون اول رئیس جمهوری و برخی اعضای دولت، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان کل ارتش و سپاه، فرماندهان نیروهای زمینی، دریایی، نیروی انتظامی و بسیج، مسئولان ستاد مدیریت بحران و دستگاه های امدادی و کمک رسان، گزارش آنان درباره آخرین وضعیت مناطق آسیب دیده از سیل و اقدامات انجام شده برای اسکان سیل زدگان، رسیدگی به مشکلات مردم و تصمیم های اتخاذ شده به منظور جبران خسارات را دریافت و رهنمودهایی ارایه کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 341
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران