پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 328169 تاریخ : 1397/02/02-13:48:13
,5,
هدفگذاری پتروشیمی تندگویان برای افزایش 10درصدی ظرفیت تولید

هدفگذاری پتروشیمی تندگویان برای افزایش 10درصدی ظرفیت تولید

مجتمع پتروشیمی تند گویان در سال جاری در نظر دارد رشد 10درصدی ظرفیت تولید را محقق کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ حسن تقوی گنجی مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان در مورد میزان تولید این مجموعه گفت: تولید پتروشیمی تندگویان در سال 96 نسبت به سال قبل 20 درصد افزایش تولید داشته است.

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان افزود: این مجتمع تولیدی بالای یک میلیون و سی هزار تن در سال 96 PET و PPتولید کرده است. به عبارت دیگر دستاورد اصلی سال گذشته گرفتن خوراک، رسیدن به ظرفیت تولید و بالا بردن رکورد تولید بوده است. همچنین برای سال جاری برای رسیدن به ظرفیت بالاتر تولید یعنی 10 درصد بیشتر از میزان کنونی هدف‌گذاری کرده ایم و امیدواریم به این هدف دست یابیم.
وی در مورد مشکلات این مجتمع در زمینه تامین خوراک و عرضه محصولات گفت: عمده پتروشیمی های کشور خوراک خود را از شرکت ملی نفت یا شرکت ملی گاز تامین می کنند که به مراتب با مشکلات کمتری روبرو هستند اما ما برای تولید به 4 خوراک مختلف نیاز داریم که یکی از خوراک ها به میزان کم از طریق واردات و بقیه از سه هلدینگ پتروشیمی تامین می‌شود که به مراتب مشکلات ما را بیشتر می کند. 
وی در ادامه افزود: پتروشیمی تندگویان تنها تولید کننده PET و PP در کشور است اما با وجود انباشتگی محصول در انبارهای ما همچنان رانت واردات این محصول فعال است. این امر منجر به صادرات مازاد تولید ما به کشورهای دیگر شده که خیلی هم برای ما به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیست.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران