پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446988 تاریخ : 1397/11/04-17:18:55
,6,
هدف گروه سایپا جلب رضایت مشتریان و پاسخ به تعهدات خود است

نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در فروش و خدمات پس از فروش:

هدف گروه سایپا جلب رضایت مشتریان و پاسخ به تعهدات خود است

نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در دیدار مشتریان گروه رنو که نسبت به تاخیر تعهدات این شرکت نارضایتی داشتند گفت: در تلاش هستیم تا راه های مختلفی که امکان تامین قطعات مورد نیاز تولید خودرو را برای ما مهیا می سازد را شناسایی نماییم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سایپا، جمعی از مشتریان گروه رنو که تحویل خودروهای آنها به تعویق افتاده است با حضور در محل معاونت بازاریابی و فروش سایپا با دکتر عبدالله بابایی نماینده ویژه مدیرعامل در امور فروش و خدمات پس از فروش دیدار و به بحث در رابطه با مشکلات خود پرداختند.

در این دیدار نماینده ویژه مدیر عامل گروه سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش پس از استماع نظرات و پیشنهادات مشتریان، قول مساعدت در جهت بررسی و رفع مشکلات مشتریان سایپا را داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 437
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران