پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250423 تاریخ : 1395/09/13-15:25:04
,10026,
نیروی انسانی با ارزش ترین سرمایه سازمان هاست

معاون اداری مالی سازمان تأمین اجتماعی:

نیروی انسانی با ارزش ترین سرمایه سازمان هاست

معاون اداری مالی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به ج نیروی انسانی در سازمانها، کارکنان و نیروی انسانی شایسته را بالاترین و با ارزش ترین سرمایه و بزرگترین دارایی هر سازمانی دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان تامین اجتماعی، رحیم اردلان در جلسه شورای اداری اداره کل تأمین اجتماعی آذربایجانشرقی افزود: اهداف در سازمان وسیعی مانند تأمین اجتماعی که نزدیک به 13 میلیون بیمه ‌شده اصلی و بیش از 2,5 میلیون نفر مستمری‌ بگیر (بازنشسته، از کار افتاده و بازمانده) و با احتساب افراد تحت تکفل آن‌ها، بالغ بر 42 میلیون نفر را تحت پوشش قرار داده است، نیازمند مساعی و تلاش همکاران خدوم سازمان است.

وی حفظ پایداری مالی؛ سرمایه‌گذاری‌ های منطقی؛ مشارکت و تعامل با ذینفعان و مدیریت اثربخش منابع به‌ خصوص منابع انسانی و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات را چهار رویکرد اساسی مدیریت ارشد سازمان اعلام کرد.

اردلان، با بیان اینکه ماهانه 5200 میلیارد تومان بابت تعهدات بلند و کوتاه مدت به ذینفعان پرداخت می شود، تأمین این منابع با توجه به فضای اقتصاد کشور را مستلزم اهتمام ویژه همکاران و همدلی و همراهی شرکای اجتماعی سازمان دانست و افزود: طرح پرداخت متمرکز حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران به جهت انضباط مالی هر چه بیشتر و عدالت در پرداخت و رفع همپوشانی‌ها، طی سال اخیر در سطح سازمان اجرایی شده و با تکمیل آن مستمری تمامی بازنشستگان تأمین اجتماعی از یک حساب و به صورت متمرکز پرداخت می‌شود.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه دستیابی به اهداف و شاخصهای ابلاغی سازمان مرکزی را حاصل تلاش و همت کارکنان دانست و ضمن تأکید بر تداوم این عملکرد، بر توسعه هر چه بیشتر خدمات غیرحضوری و الکترونیکی برای تسهیل و روانسازی امور مخاطبین و گسترش سطوح دسترسی تأکید کرد.

جعفر سمساری افزود: ضمن همراهی با کارفرمایان برای بهبود فضای کسب و کار، وصول حق بیمه و مطالبات معوق به منظور انجام به هنگام تعهدات، از اولویت های عملکردی اداره کل تأمین اجتماعی استان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 256
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران