پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488603 تاریخ : 1398/05/07-16:54:03
,5,
نیروگاه طرشت در جبران افت ولتاژ برق پایتخت اثرگذار است

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی:

نیروگاه طرشت در جبران افت ولتاژ برق پایتخت اثرگذار است

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اشاره به اینکه نیروگاه طرشت در جبران افت ولتاژ برق پایتخت اثرگذار است، گفت: این نیروگاه به خوبی می‌تواند به مرکز آموزشی مهندسان جدید صنعت برق تبدیل شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، همایون حائری در آیین افتتاح نیروگاه 25 مگاواتی گازی طرشت با تاکید بر اینکه این نیروگاه به خوبی توان و قدرت مهندسی همکاران بخش تولید را به نمایش گذاشته است، عنوان کرد: با وجود اینکه حدود 60 سال از عمر نیروگاه طرشت می‌گذرد، اما این مجموعه با تلاش صنعتگران بخش برق همچنان با همان ظرفیت نامی زمان طراحی در حال فعالیت است.
وی نیروگاه‌های بخار را مجموعه‌ای از تمرکز علوم مهندسی دانست و افزود: نیروگاه طرشت به عنوان پیشینه بخش تولید برق و تاریخ مهندسی کشور باید به خوبی حفظ و حراست شود تا فارغ التحصیلان صنعت برق در این نیروگاه از نزدیک با فرایند تولید انرژی آشنا شوند.
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اشاره به اینکه در ارتقای واحدهای این نیروگاه از بخش خصوصی و توانمند شرکت‌های دانش بنیان استفاده شده است، عنوان کرد: این نیروگاه به خوبی می‌تواند به مرکز آموزشی مهندسان جدید صنعت برق تبدیل شود.
حائری با اشاره به برنامه نوسازی نیروگاه طرشت به منظور افزایش راندمان و خروجی تولید برق این واحد، گفت: چگالی بار در این منطقه از تهران بالاست، از این رو وجود این نیروگاه در پایتخت می‌تواند در رفع و جبران افت ولتاژ برق بسیار اثرگذار باشد.
وی با تاکید بر اینکه در این نیروگاه به مسائل زیست محیطی توجه ویژه‌ای شده است، عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، برنامه‌های کاهش مصرف آب نیز به شکل ویژه‌ای در دستور کار نیروگاه قرار گرفته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 281
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران