پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466121 تاریخ : 1398/03/22-14:34:13
,11,
نیازمندی 50 میلیارد تومان اعتبار جدید برای دو خطه شدن قطار شهری تهران- کرج

نیازمندی 50 میلیارد تومان اعتبار جدید برای دو خطه شدن قطار شهری تهران- کرج

مدیرعامل شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی گفت: برای پایان طرح دوخطه کردن (اضافه شدن خط جدید) قطار شهری تهران- کرج نیازمند 50 میلیارد تومان اعتبار جدید هستیم.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، ابراهیم محمدی در نشست خبری در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی گفت: پروژه دو خطه کردن قطار شهری تهران - کرج از سال گذشته آغاز شده است و در صورت تأمین مالی به موقع تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و برای تکمیل و بهره برداری این طرح 50 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

 

وی در خصوص سایر پروژه‌های در حال احداث این شرکت نیز، گفت: خط آهن میانه - بستان آباد از دیگر پروژه‌هایی است که در حال اجرا است و تا پایان مرداد امسال به بهره‌برداری می‌رسد و از اواخر فروردین سال جاری روزانه دو رام قطار 20 واگنه در این پروژه بالاست‌ریزی (متشکل از سنگ‌های شکسته شده که بین ریل و سطح زمین قرارمی گیرد) داشتیم.

محمدی از تحویل موقت خط آهن خواف - هرات خبر داد و گفت: متأسفانه این پروژه مشکل تأمین سوزن دارد که مذاکراتی را برای تأمین سوزن ریل با تراورس داشتیم. پس از مرز ایران بالاست ریزی را انجام دادیم و تأمین بالاست این خط آهن در افغانستان توسط شرکت مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن ایران انجام می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت مهندسی ساختمان و تأسیسات راه آهن ادامه داد: قرارداد تأمین بالاست خط آهن میانه- بستان‌آباد- مراغه به ارزش 20 میلیارد تومان هم به زودی با شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل فعال می‌شوند.

 

وی با بیان اینکه اسناد خزانه یکی از چالش‌های شرکت‌های عمرانی است، گفت: نرخ تنزیل این اسناد برای شرکت‌ها چالش‌آفرین است و متأسفانه همکاری لازم برای پرداخت به موقع و وصل اسناد خزانه دیده نمی‌شود.

 

محمدی افزود: 5 میلیارد تومان اوراق از راه‌آهن در بهمن 97 دریافت کردیم، اما بانک ملت اعلام می‌کند، این اوراق تأمین اعتبار نشده است.. مهمترین چالش پروژه‌های عمرانی در حال حاضر اوراق خزانه است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 279
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران