پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 313795 تاریخ : 1396/10/24-13:48:21
,14,21,
نگاه مجلس به گردشگری ویژه است

نگاه مجلس به گردشگری ویژه است

نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و مهرستان با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری در کشور گفت: مجلس، گردشگری را به‌شکل ویژه‌ای می‌بیند و برای توسعه و رونق این حوزه، برای همکاری با دولت آمادگی کامل دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و مهرستان امروز 24 دی با بیان این مطلب در گفت‌و‌گو با خبرنگار میراث‌آریا افزود: خوشبختانه هم‌افزایی خوبی در این خصوص بین دولت و مجلس برقرار است و تاکنون جلسات خوبی با حضور علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و نمایندگان مجلس برای بررسی راهکارهای توسعه این حوزه برگزار شده است. 


وی افزود: امیدواریم برگزاری جلسات مخالف نمایندگان مجلس با رئیس سازمان میراث‌فرهنگی منتج به نتایج ارزشمند برای توسعه و رونق صنعت گردشگری شود، کمااینکه ایران یک کشور بزرگ و دارای ظرفیت‌های وسیع در حوزه گردشگری است که رونق این صنعت می‌تواند به رونق اقتصادی و توسعه کشور کمک کند.

درازهی افزود: باید بتوانیم با تبلیغات و معرفی هرچه بیشتر ایران باعث جذب هرچه بیشتر گردشگران از اقصی‌نقاط جهان به ایران شویم و مطمئنا با ورود گردشگران خارجی شاهد رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال، درآمدزایی و ارزآوری هستیم.

این نماینده مجلس در ادامه به ظرفیت‌های ایران در حوزه گردشگری اشاره کرد و افزود: به‌طور حتم جاذبه‌هایی که در ایران وجود دارد، در دنیا بی‌نظیر است و باید بتوانیم با برنامه‌ریزی مناسب برای بهره‌برداری هرچه بهتر از این ظرفیت‌ها اقدام کنیم که در همین خصوص نمایندگان مجلس با متولیان صنعت گردشگری تعامل بسیار خوبی دارند و جلسات بسیار خوبی نیز تاکنون برگزار شده است.

نماینده سراوان سپس به ثبت جهانی کلپورگان به‌عنوان دهکده جهانی سفال اشاره کرد و افزود: به‌عنوان نماینده مردم سراوان جا دارد از سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری برای پیگیری ثبت این روستا در شورای جهانی صنایع‌دستی تشکر کنم. این یک کار بزرگی است که در سطح بین‌المللی اتفاق افتاده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 271
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران