پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 464454 تاریخ : 1398/02/23-14:10:29
,7,
نوسانات رفت و برگشتی قیمت دلار در کانال 14 هزار تومانی

نوسانات رفت و برگشتی قیمت دلار در کانال 14 هزار تومانی

اگرچه از صبح امروز چندبار قیمت دلار دچار نوسان شده است، اما این نوسان با حضور موثر بازارساز، در کانال 14 هزار تومانی رخ داده و برنامه مشخص صرافی‌های بانکی، قدرت مانور را از دلالان گرفته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، اگرچه از صبح امروز چندبار قیمت دلار دچار نوسان شده است، اما این نوسان با حضور مؤثربازارساز، در کانال 14 هزار تومانی رخ داده و برنامه مشخص صرافی‌های بانکی، قدرت مانور را از دلالان گرفته است. بر این اساس معاملات صبح امروز صرافی‌های بانکی با دلار 14800 تومانی آغاز شد که در میانه روز تقریباً همخوان با بازار آزاد بود و قیمت صرافی‌های بانکی و بازار آزاد، فاصله زیادی نداشت و در مقاطعی این فاصله به صفر رسید.

اکنون اما در میانه معاملات قیمت در صرافی‌های بانکی با افزایش 50 تومانی برای هر اسکناس دلار مواجه شده که نشان از حضور فعال بازارساز در بازار و تلاش برای کاهش آربیتراژ دارد.

قیمت هر اسکناس دلار آمریکا برای خرید 14750 و برای فروش 14,850 تومان است.

در عین حال هر اسکناس یورو برای خرید 16750 و برای فروش 16,850 تومان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران