پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466685 تاریخ : 1398/04/01-17:33:28
,17,
نوبخت از ارائه طرح اصلاح ساختار بودجه در جلسه سران قوا خبر داد

نوبخت از ارائه طرح اصلاح ساختار بودجه در جلسه سران قوا خبر داد

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه اعلام کرد: طرح اصلاح ساختاری نظام بودجه در جلسه سران قوا مطرح خواهد شد و به‌عنوان مسئول بودجه کشور در کنار دریافت‌ها به پرداخت‌ها نیز توجه خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در بازدید از شرکت ویتانا و افتتاح فاز یک این شرکت در شهرک کاسپین قزوین اظهار کرد: حضور من در این واحد جهت تقدیر و تشکر از زحمات صنعتگران بوده است، ما از کودکی با نام این شرکت مأنوس بوده‌ایم و آرزو می‌کنم در آینده نه‌چندان دور شاهد افتتاح فازهای بعدی آن را باشیم.
وی ادامه داد: برای تشکر اقدام عملی نیز باید انجام شود، یک مطالبه در رابطه با نوع مسافت معافیت مالیاتی تعریف شده وجود دارد که مسافت هوایی مطرح شده در جهت صیانت از محیط زیست است.
وی ادامه داد: در حال حاضر کشور در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و بعد از قطع وابستگی نفت، مالیات، درآمد بعدی محسوب می‌شود.
نوبخت خاطرنشان کرد: طرح اصلاح ساختاری نظام بودجه در جلسه سران قوا مطرح خواهد شد و به‌عنوان مسئول بودجه کشور در کنار دریافت‌ها به پرداخت‌ها نیز توجه خواهیم داشت.
وی بیان کرد: اگر نفت را از اقتصاد خارج کنیم باید بر مالیات تمرکز کرد؛ با توجه به حساسیت امر موضوع معافیت مالیاتی شهرک کاسپین را پیگیری کرده و تولیدکنندگان را در جریان امر قرار خواهم داد.
گفتنی است با افتتاح طرح توسعه این واحد تولیدی برای 220 نفر اشتغال ایجاد شده و روزانه 70 تن انواع بیسکوییت ساده و روکش دار تولید می شود که 30 درصد محصولات این شرکت به کشورهای دیگر صادر می شود و در فازهای بعدی توسعه این طرح تولیدی میزان اشتغال این شرکت به 2 هزار نفر می رسد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 361
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران