پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 488201 تاریخ : 1398/05/01-16:14:14
,5,22,
نوبت‌بندی آب در کرمان وجود ندارد/ کاهش فشار آب کرمان برای ذخیره‌سازی است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان:

نوبت‌بندی آب در کرمان وجود ندارد/ کاهش فشار آب کرمان برای ذخیره‌سازی است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان با تاکید بر اینکه در شهر کرمان نوبت‌بندی آب وجود ندارد، گفت: با کاهش فشار شبکه، آب در ساعت‌هایی ذخیره و در ساعت‌هایی پمپاژ می‌شود که در این راستا شب‌ها از ساعت 23 فشار شبکه کاهش می‌یابد، تا ساعت پنج صبح آب در مخازن سطح شهر و مخزن مرکزی ذخیره و صبح پمپاژ می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، محمد طاهری با اشاره به اینکه از ساعت 9 تا 11 ذخیره‌سازی و از ساعت 11 تا 15 پمپاژ آب انجام می‌شود، افزود: در ادامه مدیریت مخازن، از ساعت 15 تا 18 ذخیره‌سازی و از ساعت 18 تا 23 پمپاژ آب از سر گرفته می‌شود.

وی، نیاز آب مصرفی شهر کرمان را 3 هزار لیتر بر ثانیه عنوان کرد و ادامه داد: حداکثر توان تولید در این شهر حدود یک‌هزار و 850 لیتر بر ثانیه است که بیش از 1100 لیتر بر ثانیه مابقی آن را کمبود داریم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کرمان با بیان اینکه 100 درصد آب شرب شهر کرمان از طریق منابع زیرزمینی تامین می‌شود، افزود: آب شرب مورد نیاز استان از طریق 365 حلقه چاه، سه دهنه چشمه، هشت رشته قنات و دو سد تامین می‌شود که از طریق 10 هزار و 195 کیلومتر شبکه توزیع و دو هزار و 24 کیلومتر خط انتقال به دست مشترکان می‌رسد.
وی با اشاره به 71 شهر و 154 روستای تحت پوشش با تعداد 607 هزار و 308 مشترک و 753 هزار و 58 نفر اظهار کرد: در کرمان، رفسنجان و زرند با بحران اساسی آب مواجه هستیم که البته در رفسنجان تا حدودی مدیریت شده و در زرند نیز از اطراف شهر و با استفاده از اجاره چاه‌های متعلق به شرکت‌ها و نهادها کمبود آب را مدیریت کرده‌ایم.
طاهری، انتقال آب سد "صفارود" به شهر کرمان از طریق اجرای پروژه خط انتقال، تعیین تکلیف وضعیت چاه‌های غیرمجاز آب و نصب کنتور روی چاه‌های آب به‌منظور مدیریت برداشت از منابع محدود آب زیرزمینی در کرمان را از جمله راهکارهای حل مشکل دائمی آب در این شهر عنوان کرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 443
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران