پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421496 تاریخ : 1397/08/26-10:47:55
,17,22,
نهادینه کردن فرهنگ مالیاتی در بین دانش آموزان استان

مدیر کل امور مالیاتی لرستان تاکید کرد:

نهادینه کردن فرهنگ مالیاتی در بین دانش آموزان استان

مدیر کل امور مالیاتی لرستان تصریح کرد: اشاعه و نهادینه کردن فرهنگ مالیاتی در بین دانش آموزان به عنوان مودیان آینده کشور امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امورمالیاتی کشور، محمدی، مدیر کل امور مالیاتی لرستان به همراه برخی از مسولین اداره کل امور مالیاتی استان با حضور در یکی از مدارس ،با اشاره به فرهنگ سازی مالیاتی و نهادینه کردن آن در بین دانش آموزان استان گفت: پرداخت مالیات درکشورهای پیشرفته جزء وظایف و تعهدات مردم نسبت به دولت و جامعه بوده و نهادینه شدن آن نیاز به سرمایه گذاری در بین دانش آموزان دارد.

محمدی در ادامه افزود: اطلاع رسانی و آگاه ساختن مردم از آثار مثبت پرداخت مالیات در جامعه و جلب اعتماد متقابل بین مودی و نظام مالیاتی، ایجاد اطمینان از هزینه کرد مالیات‏ های پرداختی در گسترش کیفیت فضای آموزشی و عدالت و برابری جهت بهره مندی تمام افراد یک ضرورت است .

مدیر کل امور مالیاتی لرستان گفت: برای ما کار فرهنگی در کنار فعالیت های مالی و اقتصادی که وظیفه ذاتی ماست، از هر چیز دیگری مهم تر است،بر همین اساس طرح سوال مالیاتی برای دانش آموزان از اقدامات مثبت فرهنگ سازی مالیاتی است.

وی هم چنین، به تعریف دانش آموزان از مالیات و چرایی پرداخت آن گوش کرد و به سوالات مطرح شده از سوی آنان در مورد مالیات و چرا باید مالیات پرداخت کنیم پاسخ مناسب داد.

مدیر کل امور مالیاتی لرستان،در خاتمه از دانش آموزان درخواست کرد با کمک والدین خودیک انشاء با موضوع مالیات بنویسید تا پس از بررسی، به تعدادی از انشاهای برتر، جوایز ارزنده ای به رسم یادبود از سوی اداره کل امور مالیاتی استان اهداء گردد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 299
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران