پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 447228 تاریخ : 1397/11/07-14:21:48
,5,21,
نماینده پارس آباد از پاسخ‌های وزیر نیرو قانع شد

نماینده پارس آباد از پاسخ‌های وزیر نیرو قانع شد

نماینده پارس‌آباد و بیله‌‌سوار از پاسخ‌های وزیر نیرو در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی قانع شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وزارت نیرو، در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس سوال شکور پورحسین نماینده پارس‌آباد و بیله‌سوار و 6 نماینده دیگر در سه محور از وزیر نیرو مطرح شد.

این سوالات درباره اقدامات راهبردی وزارت نیرو در خصوص حفظ حقوق حق‌آبه داران، دلیل عدم رعایت توزیع عادلانه آب به ویژه درباره آب ارس و نحوه هزینه‌کرد منابع تخصیص یافته از صندوق توسعه ملی و میزان دستیابی به اهداف مورد نظر در مهار آب‌های مرزی بود.
بعد از توضیحات وزیر نیرو، پورحسین اعلام کرد که با توجه به جلسات مکرر و اهتمام وزارت نیرو برای سند جامع آب احتیاجی به رأی‌گیری از مجلس شورای اسلامی نیست  و از توضیحات وزیر نیرو قانع شده است.

نماینده رضوان شهر از سوال خود از اردکانیان انصراف داد 

علیرضا رحیمی عضو هیات رییسه مجلس امروز پیش از طرح سوال از ارکانیان اعلام کرد که محمود شکری نماینده مردم طالش و رضوان شهر از سوال خود از وزیر نیرو انصراف داد.
در آغاز جلسه علنی امروز مجلس هیات رییسه اعلام کرد که وزیر نیرو امروز برای پاسخ به سوال‌های نمایندگان طالش و رضوانشهر و پارس آباد در مجلس حضور می‌یابد اما با گذشت ساعتی گفت که شکری نماینده طالش از سوال خود درمورد تعطیلی پروژه سد شفارود انصراف داده است.
وی ادامه داد: وزیر نیرو در پاسخ به این سوال نامه‌ای به شکری نماینده طالش و رضوانشهر ارسال کرده و پاسخ‌های لازم را به این نماینده داده است، از این رو این نماینده اعلام کرد که از سوال خود انصراف می‌دهد.
در نامه وزیر نیرو به شکری آمده است: پیرو جلسه با محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در باره تسریع در حل مشکل پروژه اجرایی سد شفارود انشاءالله در روز جاری موضوع تغییر دستگاه اجرایی به همان شکل توافق شده در دستور کار و تصویب هیئت وزیران خواهد بود.
وزیر نیرو در ادامه این نامه افزوده است که در خصوص حل مشکل پرداخت حقوق کارگران و تزریق منابع مالی به پروژه نیز در اسرع وقت اقدام مثبت معمول می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 339
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران