پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 463523 تاریخ : 1398/02/09-10:54:49
,15,21,
نماینده مردم شبستر بر توسعه خدمات نوین پستی تاکید کرد

نماینده مردم شبستر بر توسعه خدمات نوین پستی تاکید کرد

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در بازدید از غرفه پست در نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: در فضای رقابتی موجود، ضروریست پست خدمات نوین خود را توسعه دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، معصومه آقاپور علیشاهی در جریان این بازدید ضمن تاکید بر خدمات ارزنده پست به مردم در اقصی نقاط کشور بویژه کتاب خوان ها، افزود: امروزه با توجه به نیاز گسترده ای که در بخش حمل و نقل و جابجایی کالا و خدمات وجود دارد، پست با اولویت قرار دادن این بازار و تامین نیاز متقاضیان، می تواند بخش عمده ای از این نیاز را مرتفع سازد.

وی با اشاره به اینکه پست در شهرستان ها مفهوم بزرگتری دارد، اظهار داشت: طی سالهای اخیر پست توانسته است قدم های مثبتی همسو با رشد و گسترش فناوری بردارد؛ اما ضروری است با گسترش فعالیت های اطلاع رسانی، خدمات نوین پست بیشتر در سطح جامعه معرفی شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس، عدم آگاهی و اطلاع بخش زیادی از مردم نسبت به انواع خدمات پست بویژه در شهرستان ها و مناطق دورافتاده را یادآور و خواستار حضور پررنگ تر و موثر تر پست در عرصه های مختلف اطلاع رسانی بویژه فضای مجازی شد.

علیشاهی گنجاندن دوره های آموزشی در مقاطع مختلف تحصیلی را یکی از شیوه های آشنا سازی نسل جوان نسبت به خدمات پستی عنوان کرد و افزود: بچه ها می توانند به خوبی آموخته های خود را به خانواده ها منتقل کنند.

وی در ادامه از حضور کارکنان پست در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران و ارایه خدمات ارزنده به خریداران کتاب، قدردانی کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 269
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران