پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316919 تاریخ : 1396/12/20-13:36:05
,10030,
نمایشگاه کار می‌تواند پتانسیل‌های بیشتری داشته باشد

نمایشگاه کار می‌تواند پتانسیل‌های بیشتری داشته باشد

فریبا امینی: برگزار کنندگان برای بهتر شدن نمایشگاه در سال های دیگر می‌توانند کار گروه‌هایی تشکیل دهند که کارفرمایان نظرات راجع به نمایشگاه امسال و سال‌های قبل را بیان کرده تا تصمیمات بهتری اتخاذ گردد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، فریبا امینی، کارشناس روابط عمومی و برندینگ فن آوران اطلاعات خبره در اولین نمایشگاه کار ایران درباره حضور در نمایشگاه کار گفت: ما شرکتی فعال در زمینه بیمه هستیم وتولید نرم افزار بیمه گری را به صورت انحصاری در دست داریم و بخش اعظم شرکت‌های بیمه را پوشش می‌دهیم، در خصوص نمایشگاه کار، شرکت ما در سال‌های گذشته هم در نمایشگاه کار شریف حضور داشت. 

وی درباره تاثیرگذار بودن نمایشگاه افزود: نمایشگاه سال گذشته برای تاثیرگذار بود ولی نسبت به سطح توقع شرکت بازخورد کمتری داشت، اما امسال نمایشگاه در یک مکان عمومی برگزار شده و تبلیغات گسترده تر و رسمی تر نسبت به سال قبل انجام شده و کسانی که در نمایشگاه حضور دارند اطلاعات خوبی نسبت به نمایشگاه کار دارند و همه این موارد باعث استقبال بیشتر مردم شده است. با این وجود این نمایشگاه پتانسیل‌های بیشتری می‌تواند داشته باشد. مثلا بر روی تبلیغات نمایشگاه و آماده‌سازی غرفه‌ها و اعلام ساعات نمایشگاه میتوانستند بیشتر کار کنند و فضای بزرگتری به نمایشگاه اختصاص دهند. مثل نمایشگاه بین المللی و مصلی زیرا ما جوانانی داریم که به دنبال کار و پیشرفت شغلی هستند و ما باید این فضا را در اختیار آنها قرار دهیم که در این صورت اگر امکان پذیر شود قطعا شرکت‌ها و برگزار کنندگان نمایشگاه سود بیشتری دریافت می‌کنند.

امینی درباره روزمه‌های دریافتی در این نمایشگاه گفت: تا پایان نمایشگاه حدود هزار رزومه کاری پرشده از مردم خواهیم داشت که دغدغه اصلی ما این که چند درصد از این رزومه های پرشده برای ما مناسب هستند و می توانند جذب شرکت ما شوند که اگر امسال بازخورد خوبی نداشته باشیم برای حضور در نمایشگاه سال دیگر امکان دارد تصمیمات دیگری بگیریم. 

وی خاصر نشان کرد: برگزار کنندگان برای بهتر شدن نمایشگاه در سال های دیگر می‌توانند کار گروه‌هایی تشکیل دهند که کارفرمایان نظرات راجع به نمایشگاه امسال و سال‌های قبل را بیان کرده تا تصمیمات بهتری اتخاذ گردد.

امینی پیرامون بهبود عملکرد نمایشگاه نسبت به سال های اخیر گفت: نمایشگاه امسال از نظر مکان برگزاری و شرکت کننده‌ها پیشرفت قابل توجهی داشته است زیرا شرکت کننده‌های سال قبل فقط دانشجوهای دانشگاه‌های دولتی بودند ولی امسال ورود عموم آزاد بوده و کسانی حضور پیدا کردند که رزومه‌هایی در سطح بالا داشتند.

وی در پایان افزود: البته که ما با برنامه وارد این نمایشگاه شدیم و طیفی که مد نظر ماست مرتبط با کار شرکت است، یعنی اغلب افرادی که در رشته نرم افزار و کامپیوتر فارغ التحصیل شده اند مورد پذیرش هستند.

اولین نمایشگاه کار ایران بعد از برگزاری 8 دوره تحت عنوان نمایشگاه کار شریف از تاریخ 3 تا 5 اسفند در مجموعه بوستان گفتگو در سطح ملی برگزار شد.

 


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 300
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران