پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410704 تاریخ : 1397/08/11-11:05:02
,25,
نمایشگاه معدن و صنایع معدنی در تهران

نمایشگاه معدن و صنایع معدنی در تهران

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین آلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته (ایران کانمین2018) صبح امروز (جمعه) با حضور 160 واحد تولیدی داخلی و 40 شرکت خارجی یا نمایندگی های آنها آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، در این نمایشگاه نمایندگان شرکت هایی از ایتالیا، آلمان، ترکیه، چین، روسیه و لهستان حضور دارند.

در این دوره از نمایشگاه انواع صنایع و تجهیزات معادن زیرزمینی و روباز، دستگاه‌ها تجهیزات و ماشین آلات خاکبرداری، ماشین آلات مشترک راهسازی و معدنی، دستگاه‌ها و ماشین‌آلات حفظ و نگهداری تونل، دستگاه ها و تجهیزات مرتبط به فراوری معدنی ماشین آلات و تجهیزات اکتشاف معدن، تجهیزات وابسته به ذوب و استحصال فلزات سنگ های ساختمانی و تزیینی، تجهیزات برش و فرآوری سنگهای تزیینی، سنگ‌های قیمتی و گرانبها، معدن و محیط زیست، سیستم های تهویه معادن، نرم افزار ها و سیستم های پردازش داده های معدنی، فناوری‌های نوین در صنعت و معدن، مواد منفجره و تجهیزات انفجار، تجهیزات تامین برق و روشنایی معادن و تجهیزات تخلیه و آبرسانی معادن زیرزمینی در معرض دید عموم قرار داده شد.
همچنین ارائه دستاوردهای تولیدکنندگان و صنعتگران معدن، معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه پذیری، ایجاد بازارهای جدید و توسعه صادرات، تلاش برای رونق و توسعه تولید ملی، بهبود فضای کسب و کار و معرفی ظرفیت های معدنی کشور، جهت دهی به سرمایه های داخل و خارج به بخش های معدن، انتقال دانش و فناوری نوین و همچنین ایجاد رقابت سازنده بین شرکت‌ها از اهداف برپایی این رویداد است.
همزمان با این دوره از نمایشگاه، هفتمین همایش مهندسی معدن و پنجمین همایش بین المللی معدن و صنایع معدنی نیز در محل نمایشگاه برگزار می شود.
کارشناسان و فعالان این صنعت در این همایش به مباحثی مانند فعالیت کسب و کارهای نوپا (استارت آپ ها)، اکتشاف، سرمایه گذاری و محیط زیست می پردازند.

 نمایشگاه معدن و صنایع معدنی

به گزارش خبرنگاربانک و صنعت، هرچند این نمایشگاه از امروز شروع به کار کرد اما آیین رسمی افتتاحیه "ایران کانمین2018" فردا با حضور وزیر صنعت،­ معدن و تجارت برگزار می شود. این نمایشگاه به مدت 4 روز ( 11 تا 14 آبان ) در محل نمایشگاه بین المللی دایر است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 501
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران