پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 591572 تاریخ : 1400/09/10-15:50:55
,16,
نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور برگزار می شود

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور برگزار می شود

اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور همزمان با طلیعه چهل و چهارمین بهار انقلاب در بهمن ماه سال 1400 برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، محمدحسین سپهر، رییس هیت مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور در نشست خبری نمایشگاه با اعلام این خبر گفت: پیرو اوامر رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» در سال 1395 پیرامون بکارگیری مدیریت جهادی در کلیه امور مدیریتی کشور، "انجمن مدیریت جهادی کشور" به عنوان تشکلی ملی با رویکرد کمک به پیاده سازی منویات معظم له در شاخص های مدیریت جهادی، تربیت و آموزش مدیران کشور، توسعه فرهنگ جهادی در بین مدیران خدوم کشور و هم گرایی و هم افزایی نهادها و سازمان های خصوصی و دولتی شکل گرفت.

وی افزود: مدیریت جهادی به مدیریتی اطلاق می شود که از یکسو با علم و دانش روز بشری سر و کار دارد و از سوی دیگر با مفهوم جهاد و بار معنایی انقلابی و ارزشی آن، ارتباطی تنگاتنگ دارد. این نوع مدیریت می تواند به عنوان منطقی ترین و کارآمد ترین الگوی مدیریتی برای تحقق آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامی مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

رییس هیت مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور گفت: تقویت و ترویج فرهنگ جهادی در بین مدیران کشور، تلاش برای ایجاد همدلی و همگرایی مدیران کشور در جهت منافع ملی، تلاش برای هم افزایی قوای کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، تقویت و ترویج فرهنگ حفاظت از منابع و منافع کشور در بین مدیران و در نهایت تلاش برای همکاری با دولت جهت تدوین نظام مدیریتی و نظام تحول اداری در کشور ازجمله اهدافی است که انجمن به دنبال دستیابی به آنهاست.

سپهر افزود: در راستای همین اهداف و نیز نمایش اقتدار ملی و آشنایی آحاد مردم با موج عظیم پیشرفت و خدمات قابل ارائه، اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور همزمان با طلیعه چهل و چهارمین بهار انقلاب در بهمن ماه سال 1400، در تاریخ 18 الی 21 بهمن ماه از ساعت 9 تا 17برگزار می گردد.

رییس هیت مدیره انجمن مدیریت جهادی کشور گفت: با توجه به شعار امسال یعنی تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با هدف حمایت از تولید کنندگان داخلی و بخش خصوصی و نیز ایجاد ارتباط این بخش ها با حاکمیت برپایی نمایشگاه برنامه ریزی شده است. در حقیقت این نمایشگاه فرصتی است تا علاوه بر آشنایی بخش های مختلف دولت و صنعت با یکدیگر، آحاد جامعه نیز در جریان آخرین دستاوردها و پیشرفت های 44 ساله انقلاب اسلامی قرار گیرند.

سپهر درخصوص محل برگزاری نمایشگاه گفت: نمایشگاه در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) و در فضایی به مساحت 30 هزار متر مربع غیر مفید برگزار خواهد شد و برای استقرار بالغ از 300 مجموعه طراحی فضا صورت گرفته است. خود نمایشگاه ازجمله بناهایی است که در دوران پس از انقلاب ساخته شده و نمای داخلی آن ژرفای روح دمیده شده ایرانی اسلامی را در بردارد. از طرفی چون این رویداد ملی بوده و بخش های مختلفی از آن بازدید خواهند نمود لذا از نظر جغرافی دسترسی به این محل آسانتر است.

وی در پاسخ به سازمان های حامی نمایشگاه گفت: سازمان های دولتی و نهادهای انقلابی، وزارتخانه ها، فعالان اقتصادی، نیروهای مسلح و نیز سازمان های غیردولتی، شرکتهای بخش خصوصی و ... در حوزه های مختلف حمایت خود را از برگزاری نمایشگاه اعلام کرده اند. درحقیقت تاکنون 43 سازمان و نهاد دولتی از قوای سه گانه، وزارتخانه ها، معاونت های رییس جمهور و نیروهای مسلح و ... حامی نمایشگاه بوده اند. همچنین تاکنون بخش های مختلف ازجمله اتاق بازرگانی صنایع و معادن، ایمیدرو، ستاد اجرایی فرمان امام، شورای عالی مناطق آزاد، تعدادی از بانکها و شرکت های هواپیمایی همراه این نمایشگاه شده اند. ثبت نام از بخش های کاملا خصوصی نیز در جریان است.

وی با اشاره به گسترگی بخش های تولیدی، صنعتی، کالایی و خدماتی در نمایشگاه، حوزه را به این شرح معرفی نمود:

+ مخابرات، ارتباطات و فناوری اطلاعات

+ صنایع غذایی، نوشیدنی، کشاورزی، دام و طیور، شیلات

+ صنایع نساجی، چرم و پوشاک

+ صنایع و تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی

+ معدن و صنایع معدنی

+ صنایع آب، برق و فاضلاب

+ صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، پخش و پالایش

+ حمل و نقل ( زمینی، دریایی، ریلی، هوایی) و گمرک

+ بانک، بیمه و بورس

+ صنایع لوازم خانگی

+ صنعت ساختمان

+ صنایع خودروسازی و قطعات خودرو

+ نظامی و دفاعی

+ مکانیک، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی چاپ و بسته بندی

+ امداد و نجات

+ صنعت گردشگری و صنایع دستی

+ محصولات شیمیایی، سلولزی و بهداشتی

+ خدمات فنی و مهندسی

+ صنایع خلاق،شرکت های دانش بنیان، کارآفرینان، نوآوری و ابتکارات

+ و کلیه حوزه های خدمات

سپهر نمایشگاه را به 6 بخش تقسیم کرده و تشریح کرد و گفت: بخش اصلی و عمده مشارکت کنندگان فعالان بخش تولید شامل کارخانجات بزرگ دولتی و خصوصی هستند. بخش دوم، پاویون وزارتخانه ها و سازمان های دولتی که به معرفی خدمات خواهند پرداخت. بخش سوم، پاویون استان ها شامل استانداری، فرمانداری، بخشداری و ...

بخش چهارم با توجه به نقش استارتاپها و کسب و کارهای نوپا به دنبال حضور تیم های موفق استارتاپی هستیم. بخش پنجم: هاب رسانه؛ محلی برای رونمایی از محصولات وخدمات احتمالی مشارکت کنندگان در نمایشگاه اختصاص داده خواهد شد و در نهایت بخش کارگاه و نشست های تخصصی- جلسات B2B—B2C که با مشارکت بخش های مختلف برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

وی درخصوص حمایت دولت از حضور شرکت ها در نمایشگاه گفت: در حال رایزنی برای اختصاص حمایت از حضور شرکتها در نمایشگاه هستیم که در اخبار بعدی اطلاع رسانی خواهد شد اما متقاضیان می توانند برای اطلاع از هزینه های اجاره غرفه به سایت نمایشگاه رجوع نموده و یا با شماره تلفن های 22724197 و 22748739 شرکت آوای موفق ایرانیان تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است که امکان ثبت نام، مشاهده تعرفه های مشارکت و همچنین جانمایی در فضای تحت پوشش نمایشگاه، هم اکنون از طریق سایت www.iranajc.com در دسترس است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 320
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران