پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449124 تاریخ : 1397/11/28-15:35:24
,5,
نمایشگاه خودکفایی و توانمندسازی شرکت انتقال گاز ایران افتتاح شد

نمایشگاه خودکفایی و توانمندسازی شرکت انتقال گاز ایران افتتاح شد

نخستین نمایشگاه دائمی خودکفایی و توانمندسازی شرکت انتقال گاز ایران در سال حمایت از کالای ایرانی در منطقه 2 عملیات انتقال گاز (اصفهان) افتتاح شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی، مدیر عامل شرکت انتقال گاز ایران در بازدید از نمایشگاه و اقلام خودکفایی در بخش‌های ابزاردقیق، مکانیک، برق، تعمیرات خطوط لوله و نرم افزارهای تولیدی، این نمایشگاه را تبلور اندیشه‌های یک سیستم پویا و توانمند دانست و اظهار کرد: در شرایط کنونی، تامین اقلام پر مصرف تجهیزات یکی از اولویت‌های صنعت انتقال گاز است که افزون بر صرفه‌جویی ارزی، اشتغال‌زایی فراوانی نیز به همراه دارد. 

وی افزود: در ادامه این روند، قرار است در مناطق 3، 4، 5 و 8 انتقال گاز در زمان‌بندی مشخص شده، اقلام ساخت داخل در قالب نمایشگاه دائمی خودکفایی گردآوری و ضمن تهیه شناسنامه فنی اقلام به منظور استفاده همه مناطق عملیاتی، در پورتال شرکت انتقال گاز ایران نیز قرار داده شود.

توکلی، منطقه دو عملیات انتقال گاز را سرآمد در ابتکارات و ابداعات دانست و تصریح کرد: اقلام حساس ابزار دقیق، قطعات داغ توربین و تجهیزات دوار ساخته شده در این منطقه مورد توجه قرار گرفته که این امر حاصل استانداردسازی و اشتراک دانش است.

نمایشگاه خودکفایی انتقال گاز، پشتوانه صنعت گاز کشور است

مجتبی گلستانه، مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران در آیین افتتاح نمایشگاه دائمی خودکفایی و توانمندسازی شرکت انتقال گاز ایران گفت: تجمیع اقلام ساخت داخل، نمایشی از توانمندی و گنجینه‌ای با ارزش برای آیندگان است.

وی افزود: تجهیزات موجود در این نمایشگاه افزون بر رقابت، ایده‌های جدیدی نیز در استان و شرکت‌های دانش بنیان شکل خواهد داد و سبب می‌شود تا صنعت عظیم گاز کشور همواره پشتوانه فکری و سرمایه‌ای خوبی داشته باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 250
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران