پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 477966 تاریخ : 1398/04/26-15:17:31
,15,
نمایشگاه الکامپ؛ از اینترنت TD-LTE تا خدمات مرکزداده، اینترنت اختصاصی و اینترنت اشیاء

نمایشگاه الکامپ؛ از اینترنت TD-LTE تا خدمات مرکزداده، اینترنت اختصاصی و اینترنت اشیاء

شرکت ارتباطات مبین‌نت مجموعه‌ای از خدمات اینترنتی، ارتباطی، مرکزداده و راهکارهای هوشمند خود را در نمایشگاه الکامپ ارائه می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی شرکت ارتباطات مبین‌نت، این شرکت اعلام کرد در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ، خدمات مرکز داده خود را با محصولات سرور مجازی خصوصی، سرور فیزیکی اختصاصی و خدمات اجاره‌ی رک (Colocation) به‌صورت هم‌زمان ارائه می‌کند. 

همچنین بانک‌ها و سایر سازمان‌های نیازمند به ارتباطات مستقل از اینترنت می‌توانند برای آشنایی با امکانات شبکه‌های گسترده مبین‌نت از غرفه این شرکت در سالن 18 نمایشگاه بازدید نمایند.

مبین‌نت در نمایشگاه الکامپ اینترنت با پهنای باند اختصاصی خود را نیز در قالب طرح اداری با 30 درصد تخفیف عرضه می‌کند. بر این اساس شرکت‌ها و سازمان‌های علاقه‌مند می‌توانند در روزهای برگزاری نمایشگاه الکامپ با حضور در غرفه‌ی مبین‌نت ضمن کسب اطلاعات بیشتر از مزایای مشاوره با کارشناسان مبین‌نت استفاده کرده و ثبت‌نام خود را انجام دهند. خدمات هوشمند و نوین مبتنی بر رایانش ابری و اینترنت اشیاء نیز بخش دیگری از غرفه مبین‌نت را تشکیل می‌دهند. سرویس‌های PaaS، IaaS و SaaS خدمات مبتنی بر رایانش ابری هستند و ارائه‌ی خدمات مبتنی بر اینترنت اشیاء در بخش خانگی، سازمانی و شهری دیگر برنامه‌های مبین‌نت در این حوزه هستند.

در بخش اینترنت TD-LTE نیز مبین‌نت اعلام کرد در بازه‌ی زمانی برگزاری نمایشگاه الکامپ به تمامی مشترکین جدید خود که یکی از طرح‌های اینترنت TD-LTE مبین‌نت را خریداری کنند، 100 گیگابایت حجم هدیه در قالب گیگ‌پک هدیه می‌کند. این شرکت همچنین در روزهای نمایشگاه، به مشترکین فعلی خود نیز که در غرفه‌ی این شرکت حضور یابند، 10 گیگ حجم هدیه اهدا می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با خدمات سازمانی مبین‌نت می‌توانید از 27 تا 30 تیرماه از غرفه‌ی مبین‌نت در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی بازدید نمایید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 351
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران