پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 465328 تاریخ : 1398/03/04-17:58:02
,15,
نمایشگاه الکامپ امسال چه برنامه هایی دارد؟

نمایشگاه الکامپ امسال چه برنامه هایی دارد؟

الکامپ 25 در تلاش است با کمک بازیگران اصلی این بخش، نمایشی از فناوری‌های نوظهور که جزو ترندهای جهانی است را در معرض دید عموم قرار دهد.

بانک و صنعت، بی‌تردید این بخش از الکامپ فرصتی منحصر بفرد برای تمامی فعالان خواهد بود تا ضمن آشنایی بیشتر با آن‌ها، فرصت‌های جدید کسب و کار را در تمامی صنایع شناسایی کند. در این مطلب به ارائه ترندهای برنامه ریزی شده در نمایشگاه الکامپ 25 پرداخته شده است و همچنین بخش های مختلف این نمایشگاه آورده شده است. این مطلب را بخوانید.

ترندهای برنامه‌ریزی شده در این نمایشگاه به این ترتیب اعلام شده است:

• AI/Big Data/Data Analysis /Machine Learning
• 5G
• IOT/IOE
• Block Chain/ Mining /Crypto Currency
• Space Industry
• AR/VR
• Cloud/Virtualization Fintech
• Fintech/Insure tech/Reg tech
• Robotics
• Open Data

الکامپ تورز و توان تک | بخش های متفاوت الکامپ 25

آشنایی عملی و شهودی با زیست بوم فناوری اطلاعات و ارتباطات، ایجاد شناخت از نزدیک با تحولات فناورانه در کسب و کارهای مبتنی بر اقتصاد و تحول دیجیتال و فراهم شدن امکان بازدید هدفمندانه از نمایشگاه در بخش الکامپ تورز طراحی شده است تا نیازمندی‌های علاقه‌مندان به این حوزه تامین شود.

از ویژگی‌های دیگر الکامپ امسال در نظر گرفتن بخش خاصی با عنوان توان تک برای فراهم شدن امکان حضور و عرضه قابلیت‌ها و توانمدی‌های خانواده معلولان کشور در زیست بوم فناوری اطلاعات و ارتباطات است. این بخش از یک سو نشان دهنده ظرفیت ها و توانمندیهای این بخش از جامعه بوده و از سوی دیگر زمینه ساز ایجاد ارتباط این دسته از محصولات و خدمات آنان به بازیگران بزرگ کشور برای بزرگ شدن و ورود به کل جامعه خواهد بود.

همان‌گونه که در مصاحبه‌ها و خبرها اطلاع رسانی شده، دعوت از وزرا، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های خارجی به طور جدی در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود تعداد بیشتری از نمایندگان کشورهای خارجی در نمایشگاه امسال محصولات، قابلیت‌ها و توانمدی‌های خود را به کسب و کارهای ایرانی عرضه کنند. بی ترید این امکان فرصت بسیار ارزشمندی جهت اتصال شرکت‌های ایرانی به بازار بین‌المللی، جذب سرمایه‌گذار خارجی و فراهم شدن امکان انتقال دانش و تجربه بین‌المللی به کشور شود.
سازمان نصر کشور امسال با داشتن ره نگاشت تحول راهبردی خود با نام بیستون و معرفی بیست محور راهبردی تا افق 1401 گام مهمی را در جهت نقش آفرینی در توسعه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، موجی بزرگ در حوزه تحول و اقتصاد دیجیتال در صنایع مختلف کشور و هوشمندسازی شهرهای بزرگ کشور برداشته و بی‌تردید الکامپ 25 نمایشی بزرگ از ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های اعضای این سازمان در این عرصه خواهد بود.

الکام ترندز

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور درنظر دارد با هدف ترویج و توسعه بازار محصولات مبتنی بر فناوری های نوظهور، امکان حضور شرکتهای دارای محصولات نوآورانه ، کارشناسان و مشاوران دارای تخصص ، سابقه و تجربه عملیاتی و اجرایی را در بیست و پنجمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک – الکامپ فراهم کند . بر این اساس قرار است فعالان این حوزه بر اساس رویه ای مشخص و به صورت موردی با تسهیلات و امکانات ویژه در سالن اختصاصی الکام ترندز حضور یابد.

الکام جابز

نمایشگاه الکامپ امسال هم به مثابه 4 دوره گذشته و با تخصیص ظرفیت مضاعف مادی و معنوی، میزبان صدها ستاره فعال پر شور و نوآور در بخش رقابتی کسب و کارهای نوپا در نمایشگاه امسال خواهد بود.

به منظور رونق تولیدات دیجیتال و نوآورانه، بخش الکام گیمز با حضور فعالان و بازیگران زیست‌بوم بازی‌های رایانه‌ای از دیگر بخش‌های مهم و پر مخاطب الکامپ امسال خواهد بود.
بی‌تردید، تحقق رویای ایران دیجیتال، مستلزم پرورش و توانمندسازی سرمایه‌های ارزشمند انسانی است که برای اولین‌بار در بخشی مجزا با نام الکام جابز به آن پرداخته خواهد شد. مهارت‌افزایی و توانمندسازی نیروی انسانی پویا و هدایت آن به سمت کسب و کارهای مرتبط، یکی از مهمترین بخش‌های الکامپ 25 است که بصورتی تعاملی و منطبق با نیازهای روزآمد بازار کار داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد.

الکام استارز

آن دسته از متقاضیان استارتاپی که تمایل دارند در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ، پنجمین نمایشگاه الکام‌استارز در قالب یک کانتر حضور داشته باشند.
شمای کلی کانترهای استارتاپی در زیر قابل مشاهده است.

الکام استارز و حضور شتاب دهنده‌ها

نمایشگاه الکام استارز امسال دارای قسمت‌هایی از جمله الکام‌تاکس، اتاق شتاب، آوردگاه سرمایه و برگزاری رقابت‌های استارتاپی است که در این دوره به منظور توسعه اکوسیستم استارتاپی کشور، برنامه‌ریزی شده است تا زمینه حضور شتاب‌دهنده‌ها در نمایشگاه فراهم شود.
برای ثبت نام و حضور در الکام‌استارز و اتاق شتاب، با مراجعه به سایت لینک فرم پیش‌ثبت‌نام را تکمیل و در قسمت زمینه فعالیت عبارت «شتاب دهنده» را درج کنید.

الکام تاکز

ستاد برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ از تمامی اساتید، مدیران دولتی و شرکت‌ها، کارشناسان، محققان و صاحب نظران دعوت می‌کند تا در بخش الکام تاکز دیدگاه‌های خود را بیان کنند. این ستاد در نظر دارد به سخنرانان در الکام تاکز گواهی مشارکت و سخنرانی اعطا کند.

علاقمندان به شرکت در الکام تاکز می توانند از طریق این لینک ثبت نام خود را انجام دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 447
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران