پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 514073 تاریخ : 1399/03/20-09:56:36
,1,
نقش امربه معروف و نهی از منکر در سلامت ادارات بی بدیل است

نقش امربه معروف و نهی از منکر در سلامت ادارات بی بدیل است

سید باقر فتاحی رئیس شورای امربه معروف و نهی از منکر بانک توسعه تعاون گفت: امربه معروف و نهی از منکر در دستگاه های اداری از اهمیت و جایگاه بالایی برخورداراست و نقش بی بدیلی در سلامت ادارات دارد و در صورت اصلاح آن، بسیاری از منکرات در جامعه اصلاح می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، وی اظهار کرد: جامعه ای که خود را نسبت به تغییر و تحولات درونی مسئول می داند و در مقابل ضعف ها و کاستی ها از خود عکس العمل نشان می دهد و برای آن چاره جویی می کند، جامعه ای زنده و پویا خواهد بود و به عبارت دیگر در جامعه ای که این فریضه الهی اجرا می شود، ضمن تقویت و نفوذناپذیر کردن بنیه دفاعی جامعه، منجر به عزت نفس و سربلندی در جامعه خواهد شد.

وی در ادامه افزود: بزرگ ترین حرکتی که در این زمینه می توان صورت داد تسهیل امور مردم و مشتریان در فرآیندهای اداری می باشد و یکی از کارهای شورای امربه معروف و نهی از منکر شناسایی منکرات پنهان و رفع آنها است.

فتاحی با اشاره به اینکه خدمت به مردم و کاهش بوروکراسی اداری ازجمله وظایف مهمی است که می توان در راستای رضایت خلق صورت داد افزود: در این راستا می توان از اتلاف وقت، انرژی و فرار سرمایه ها و فکر جلوگیری نماییم.

فتاحی از ویژگی های دیگر سازمان سالم، شایسته سالاری، پاسخگویی صحیح به مراجعین، حفاظت از بیت المال، حاکمیت قانون و ارتباط درست با مردم را ازجمله مشخصه های آن دانست که در صورت اجرای صحیح امربه معروف و نهی از منکر در سازمان ها و ادارات محقق خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه نیز ضمن طرح نظرات و پیشنهادات اعضاء شورای امربه معروف و نهی از منکر نسبت به اجرای مصوبات این شورا تصمیماتی اتخاذ گردید.

لازم به ذکر است این جلسه با حضور رئیس و اعضاء شورای امربه معروف و نهی از منکر بانک توسعه تعاون برگزار شد



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 216
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران