پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 449933 تاریخ : 1397/12/07-09:30:54
,10025,
نظام جامع سرمایه انسانی درشرکت بیمه

نظام جامع سرمایه انسانی درشرکت بیمه "ما" تدوین می شود

مدیرعامل شرکت بیمه "ما" از تدوین برنامه جامع منابع انسانی تا 1404 این شرکت خبرداد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ما، حجت بهاری­فر مدیرعامل شرکت بیمه "ما" گفت: با تدوین نظام جامع منابع انسانی باید بدانیم در چند سال آینده به کدام ویژگی ها و شایستگی ها با چه کمیت وکیفیتی نیاز داریم که اگراین امر محقق شود کار بسیار بزرگ و ارزشمندی است و می تواند منشاء خدمات مفیدی به ویژه در صنعت بیمه باشد .

حجت بهاری فر در ادامه افزود: این برنامه مبتنی بر جدیدترین نظریه های علمی است و براساس قوانین و مقررات حاکم بر نظام بیمه تدوین می شود.

مدیرعامل شرکت بیمه "ما" با اشاره به اینکه برنامه نظام جامع منابع انسانی دارای ویژگی های خاص می باشد گفت: این برنامه شامل پنج هدف کلی بوده و دستیابی به هرکدام مستلزم اجرای استراتژی ها، برنامه ها و اقدامات عملیاتی خاصی است. برخی از اقدامات عملیاتی مطرح شده دراین برنامه انجام شده و مابقی درحال اجرا می باشند.

حجت بهاری فر در خصوص ویژگی های برنامه جامع منابع انسانی اظهار داشت: فرآیندهای این برنامه بر اساس استاندارد 34000 منابع انسانی است  که منطبق با صنعت بیمه کشور در افق 1404(برترین انتخاب از نظر سهامداران، بیمه گذاران، کارکنان و شبکه فروش با رعایت سلامت، شفافیت مالی و اصول حرفه ای بیمه گری چشم انداز شرکت بیمه "ما" در سند راهبردی است). ماموریت ما تبدیل شدن به یک بیمه گر پیشتاز و سرآمد است که حقوق کلیه ذینفعان در آن رعایت شده باشد. نظام جامع منابع انسانی در همین راستا برنامه ریزی و عملیاتی می شود و با توجه به  اهداف کمی و کیفی براساس استراتژی های تدوین شده به اجرا در می آید.

وی خاطرنشان کرد: برنامه محوری و انعطاف پذیری از جمله عواملی هستند که در دستیابی شرکت بیمه "ما" به اهداف تدوین شده موثر خواهند بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 225
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران