پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 399122 تاریخ : 1397/07/24-11:36:45
,6,
نصب تابلویی به خط بریل جهت استفاده نابینایان در ایستگاه های اتوبوس

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد:

نصب تابلویی به خط بریل جهت استفاده نابینایان در ایستگاه های اتوبوس

ضو شورای شهر تهران گفت:‌ تابلویی به خط بریل جهت استفاده نابینایان در ایستگاه های اتوبوس در حال نصب است که جای تشکر و قدردانی دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی بابت پیگیری تذکر هفته پیش در خصوص دسترس پذیر نمودن ایستگاه های اتوبوس و مترو برای معلولان و نابینایان گفت: پیرو تذکر هفته پیش در خصوص ضرورت بازنگری در ایستگاه های اتوبوس و مترو جهت دسترس پذیر نمودن ایستگاه ها مطلع شدیم با پیگیری معاونت حمل و نقل و ترافیک بر اساس گزارشی که از ایشان دریافت کردیم خوشبختانه اتوبوسرانی شروع به بازنگری در خصوص گیت های مسئله دار کرده و تا شب گذشته برخی ایستگاه ها همچون گیت های بی آر تی میدان فردوسی و منتظری اصلاح شده است.

وی ادامه داد: قبلا بین تجهیزات کارت خوان اتوبوس در برخی ایستگاهها فاصله مناسب وجود نداشت که با تاشو کردن چنگک‌ها مشکل عبور و مرور ویلچر معلولان حل شده است.
این عضو شورا گفت:همچنین تابلویی به خط بریل جهت استفاده نابینایان در ایستگاه های اتوبوس در حال نصب است که جای تشکر و قدردانی دارد که با این سرعت و دقت اصلاح هندسی ایستگاه ها آغاز شده است.
فراهانی بیان کرد: امیدوارم در زمان کوتاهی کل اصلاحات لازم به منظور دسترس پذیر نمودن ایستگاه های مترو و اتوبوس و نیز عبور و مرور ایمن در این ایستگاه ها برای معلولان و نابینایان به اتمام برسد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 234
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران