پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445522 تاریخ : 1397/10/20-12:20:55
,17,21,
نصب بارکدهای ویژه بر روی کالاهای اساسی

آقاپور علیشاهی خبر داد:

نصب بارکدهای ویژه بر روی کالاهای اساسی

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، از تعریف سازوکاری خبر داد که بر این اساس کالاهایی که بر مبنای دلار 4 هزار و 200 تومانی وارد کشور می شوند بارکد مخصوصی دریافت می کنند تا با همان قیمت به دست مصرف کننده برسند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، معصومه آقاپور علیشاهی با اشاره به پیش بینی افزایش حقوق 20 درصدی در بودجه سال 98، گفت: مجلس تاکید دارد که میزان افزایش حقوق در سال آینده بیش از 20 درصد نباشد، چراکه افزایش حجم نقدینگی در جامعه، تورم افسارگسیخته ایجاد می کند.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس با دولت هماهنگی های لازم  را انجام داده تا با بسته های غیرنقدی به خانوارها و سفره های آنها کمک شود، افزود: کارت هایی تعبیه شده است تا بتوان با این کارت ها در فروشگاه های خاص ارزاقی که روی کدهایی ثبت شده را در اختیار کارکنان دولت، کارگران، عشایر و روستاییان قرار داد.

تورم با ارائه بسته های حمایتی و کارت های اعتباری خرید کالا جبران می شود

وی با اشاره به اینکه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاعات تمامی افرادی که بیمه تامین اجتماعی، کارگری داشته و یا عضو صندوق بازنشستگی، عشایر و روستاییان هستند، درج شده است، ادامه داد: با ارائه بسته های حمایتی و کارت های اعتباری خرید کالا، تورم جبران می شود، لذا نباید میزان حقوق کارکنان را بیش از 20 درصد داد، چراکه افزایش بیش از این رقم حجم نقدینگی در کشور را افزایش می دهد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، از تعریف سازوکاری خبر داد که براین اساس کالاهایی که براساس دلار 4 هزار و 200 تومانی وارد کشور می شوند بارکد مخصوصی دریافت می کنند تا با همان قیمت به دست مصرف کننده برسند.

دولت برای پروتئین اعم از گوشت مرغ و گوشت قرمز سهمیه در نظر می گیرد

وی افزود: کالاهایی که با ارز 4 هزار و 200 تومانی وارد کشور شده از طریق بارکدهای مخصوص وارد فروشگاه ها می شود و این بارکدها در کارت های اعتباری که در اختیار مردم قرار می گیرد، تعریف می شود تا خانوارها بتوانند از این کالاها استفاده کنند.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش قیمت پروتئین در کشور، تصریح کرد: دولت برای پروتئین اعم از گوشت مرغ و گوشت قرمز نیز سهمیه در نظر می گیرد تا خوراک و سفره خانوار کوچک نشود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 420
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران