پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509386 تاریخ : 1398/12/20-21:17:02
,5,
نشست پیش‌بینی تولید نفت و گاز اروندان برگزار شد/ تاکید بر رعایت اصول ایمنی و حفاظت از محیط زیست

نشست پیش‌بینی تولید نفت و گاز اروندان برگزار شد/ تاکید بر رعایت اصول ایمنی و حفاظت از محیط زیست

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در نشست پیش بینی تولید این شرکت در نیمه نخست سال 1399 بر رعایت حداکثری اصول ایمنی و حفاظت حداکثری از محیط زیست تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت ملی نفت ایران، جهانگیر پورهنگ روز گذشته (دوشنبه، 19 اسفندماه) در نشست پیش‌بینی تولید نفت و گاز نیمه نخست سال 99 میدان‌های این شرکت با قدردانی از اقدام‌های صورت گرفته در طرح مبارزه با ویروس کرونا در سطح شرکت بر توجه حداکثری به اصول و نکات بهداشتی اعلامی از سوی ستاد مبارزه با کرونا ویروس تاکید کرد.

وی افزود: برای انجام به‌موقع فعالیت‌های فنی - عملیاتی در راستای نگهداشت تولید در میدان‌های تحت مدیریت شرکت نفت و گاز اروندان، برنامه‌ریزی دقیق و همکاری و هماهنگی همه مدیریت‌های این شرکت نیاز است. در این راستا باید اساس همه فعالیت‌های آتی، رعایت اصول ایمنی و حفاظت حداکثری از محیط زیست به‌عنوان اولویتی مهم باشد.

در ادامه این نشست، با بررسی عملکرد تولید از مخازن و چاه‌های میدان‌های دارخوین، آزادگان جنوبی و جفیر در سال 1398، اقدام‌های انجام‌شده در این میدان‌ها تشریح و راهکارهای مناسب برای تولید صیانتی از مخازن و تداوم آن در سال 99 ارائه شد.

همچنین ضمن مقایسه تولید کنونی با برنامه پیش‌بینی‌شده، مواردی همچون پروژه‌های مرتبط و مستقیم با تولید، نیازهای حفاری جدید، تعمیر چاه‌ها، خدمات فنی و عملیات‌های مورد نیاز چاه‌ها بررسی و برای رفع موانع پیش رو تصمیم‌های لازم اتخاذ شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 292
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران