پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 432876 تاریخ : 1397/09/14-18:11:42
,1,
نشست مشترک مدیران کل بانک قوامین و بیمه آسیا استان مازندران با هدف افزایش تعاملات

نشست مشترک مدیران کل بانک قوامین و بیمه آسیا استان مازندران با هدف افزایش تعاملات

در جهت برقراری تعاملات بین سازمانی، مدیرکل بیمه آسیا استان مازندران و هیأت همراه ضمن حضور در بانک قوامین، با محمودرضا رنجبر کوچکسرایی مدیرکل شعب استان مازندران دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین، در این دیدار ، مهندس نقی زاده مدیرکل بیمه آسیا ضمن استقبال از افزایش مراودات فیمابین ، بانک قوامین را یکی از بانک های خوشنام و موفق در سیستم بانکی کشور دانست و برقراری روابط مؤثر بین آن بیمه و بانک قوامین را باعث افتخار مجموعه بیمه آسیا در استان دانست.

مدیرکل شعب بانک قوامین استان مازندران نیز ضمن خیرمقدم به میهمانان، تعامل و ارتباط اثربخش بین سه بازار پول، بیمه و بورس را مهم دانسته و بیان داشت: این ارتباط، ظرفیت قابل توجهی برای رشد و توسعه نظام تأمین مالی طرفین را فراهم می سازد که باید از آن استفاده کرد.
 
محمودرضا رنجبر کوچکسرایی بیمه را عامل ارتقای آرامش در نزد مردم و فعالان اقتصادی دانست و گفت: بیمه ابزاری برای ثبات اقتصادی، تجهیز پس اندازها و توسعه سرمایه گذاری، کاهش هزینه های مبادلاتی در اقتصاد و بهبود فضای کسب و کار و مدیریت ریسک ملی است.

بر اساس مذاکرات بعمل آمده ، مراتب امکان سنجی افتتاح حساب آن بیمه در بانک قوامین و ایجاد شرایط ویژه بهره مندی کارکنان بانک از موضوعات بیمه ای مورد بحث و توافق قرار گرفت.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 371
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران