پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 450644 تاریخ : 1397/12/13-18:34:20
,10025,
نشست مشترک مدیران روابط عمومی گروه صادرات برگزار شد

به میزبانی بیمه سرمد:

نشست مشترک مدیران روابط عمومی گروه صادرات برگزار شد

رییس هیات مدیره در این نشست هم اندیشی، لزوم همگرایی و همبستگی میان روابط عمومی های این گروه را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه تعاملات در این خصوص، بهره مندی از فرصت های گروه را برای بازارافزایی افزایش خواهد داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر کاتب با اشاره به اینکه همه شرکت های گروه بانک صادرات در یک مسیر قرار دارند و برای یک خانواده تلاش می کنند، خاطرنشان کرد: به همین منظور توسعه و گسترش تعاملات فی مابین برای سال 98، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

دکتر کاتب، بهره گیری از توانمندی شرکت ها را در راستای ارایه خدمات باکیفت تر، تاثیرگذار دانست و افزود: اعتبار و اعتماد بانک صادرات ایران با قدمتی شصت ساله، فرصت مغتنمی را برای توسعه خدمات و فروش بیمه ایجاد کرد که خوشبختانه توانستیم از این فرصت، حداکثر بهره برداری را داشته باشیم و در حال حاضر بیمه سرمد، سودده ترین شرکت مجموعه صادرات است.
 
وی در ادامه، به رشد دو برابری میزان پرتفوی نسبت به سال گذشته اشاره و تصریح کرد: این رشد در حالی صورت گرفته است که شرکت همچنان به لحاظ ترکیب متوازن پرتفوی و ضریب خسارت پایین، در سطح قابل قبولی قرار دارد.
 
رییس هیات مدیره بیمه سرمد از تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تکمیلی درمان برای بیش از 210هزار خانوار بانک صادرات از مهر سال گذشته تاکنون خبر داد و افزود: در بازه زمانی مذکور، ارائه بسته های کامل بیمه ای نیز در تمامی شعب بانک صادرات اجرایی شده است.
 
مدیر روابط عمومی بانک صادرات ایران نیز در این نشست، از رییس هیات مدیره بیمه سرمد به عنوان مدیری دوستدار روابط عمومی نام برد و گفت: برگزاری نشست های مشترک خواهد توانست اهداف سازمان ها را از طریق تعاملات فی مابین محقق نماید.
 
امیر لعلی، اجرای کمپین تبلیغاتی مشترک بانک و بیمه را در راستای بهره مندی از فرصت های موجود، مثبت ارزیابی کرد و گفت: حمایت بانک صادرات از گروه شرکت های صادرات، خواهد توانست این شرکت ها را در بین آحاد جامعه معتبرتر و معتمدتر سازد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 235
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران