پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520251 تاریخ : 1399/07/06-10:09:51
,10025,
نشست مشترک سرپرستی منطقه 2 با نمایندگان منتخب شعبه بجنورد

نشست مشترک سرپرستی منطقه 2 با نمایندگان منتخب شعبه بجنورد

نشست مشترک سرپرستی منطقه 2 با منتخب نمایندگان شعبه بجنورد در شهرستان شیروان برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این نشست که روز 30شهریور ماه سال جاری به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیری از خطرات شیوع ویروس کرونا با تعدادی از منتخبان نمایندگان شعبه بجنورد برگزار شد، سیدابوالفضل حقانی زاده سرپرست منطقه 2 و رسول اونق رئیس شعبه بجنورد بیمه دانا حضور داشتند.

در این جلسه مسائلی همچون نسبت خسارت 6 ماهه اول سال جاری و به روز شدن خسارت های شعبه مطرح و از عملکرد نمایندگان برتر قدردانی شد.

استفاده از ظرفیت های بالقوه بیمه ای در استان خراسان شمالی، فراهم بودن بسترهای لازم برای افزایش پرتفوی نمایندگان با طرح هایی همچون مهردانا و لایف دانا، توافقات انجام شده با اتحادیه های کامیونداران، تقویت بیمه نامه‎ های عمر و آتش سوزی، تسریع در پرداخت خسارات، بررسی افزایش نیروهای شعبه و کارمزد نمایندگان و ضرورت برگزاری جلسات ماهانه با هدف انتقال تجربیات نمایندگان به یکدیگر، از سایر محورهایی بود که در این نشست مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفت.

در جلسه مذکور، نمایندگان شعبه نیز به تفکیک در باره مسائل و مشکلات خود مطالبی را مطرح کردند و خواستار بررسی و رفع آنها شدند. فعال کردن کد بازاریابی برای نمایندگان، امکان پرداخت وام به آنها و برگزاری دوره های آموزش بازاریابی، از جمله درخواست های آنها در این نشست بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 328
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران