پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421357 تاریخ : 1397/08/23-11:36:39
,17,21,
نشست مشترک  تیم اقتصادی دولت با حضورکمیته ضدتحریم کمیسیون اقتصادی مجلس

پورابراهیمی خبر داد:

نشست مشترک تیم اقتصادی دولت با حضورکمیته ضدتحریم کمیسیون اقتصادی مجلس

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک وزیر اقتصاد، رئیس بانک مرکزی و مدیران ارشد نظام بانکی با اعضای کمیته ضد تحریم کمیسیون اقتصادی مجلس در هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ محمدرضا پور ابراهیمی داورانی گفت:مجلس شورای اسلامی برای مقابله با دور جدید تحریم های آمریکا از ماه های گذشته  اقداماتی را انجام داده است.کمیته ضد تحریم کمیسیون اقتصادی مجلس راهکارهای ضد تحریمی را مورد بررسی قرار داده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات دولت در مقابله با تحریم ها ادامه داد:سیاست آمریکا در به صفر رساندن فروش نفت ایران شکست خورده و با توجه به پیشنهاد مجلس، بورس نفت راه اندازی شده که اقدام خوبی است و این روش جدید فروش نفت در کنار روش های قبل لحاظ شده است.

بسته پیشنهادی کمیسیون اقتصادی برای مقابله با تحریم ها آماده شده است

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جلسه مشترکی در کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی و مدیران ارشد نظام بانکی و اعضای کمیته ضد تحریم کمیسیون، سه ‌شنبه هفته آینده با هدف بررسی راهکارهای مناسب برای مقابله با تحریم های مالی و نظام بانکی تشکیل می شود.

پور ابراهیمی گفت:بسته پیشنهادی کمیسیون اقتصادی برای مقابله با تحریم ها آماده شده است و حتی در صورت لزوم موضوع قانونگذاری در این رابطه نیز بررسی می شود.

استفاده از ارزهای دیجیتال یکی از راهکارهای مقابله با تحریم ها است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد:درباره پیمان‌های پولی دو و چند جانبه نیز بانک مرکزی اقداماتی انجام داده و در جلسه مشترک نیز بررسی می شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد:استفاده از ارزهای دیجیتال یکی از راهکارهای مقابله با تحریم ها است و در جلسه مشترک با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد این راهکار مورد بررسی قرار می گیرد.تلاش می شود تا نظام بانکی در مقابله با تحریم های موفق شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 357
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران