پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 421047 تاریخ : 1397/08/19-16:30:28
,20,
نشست مشترک استانداران و تیم اقتصادی دولت به میزبانی وزارت کشور

وزیرکشور تشریح کرد:

نشست مشترک استانداران و تیم اقتصادی دولت به میزبانی وزارت کشور

رحمانی فضلی از بررسی شرایط اقتصادی و نقش استان ها برای استمرار و ارتقاء شرایط بهبود کسب و کار و معیشت مردم در نشست مشترک استانداران سراسر کشور و تیم اقتصادی دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رحمانی فضلی در حاشیه همایش استانداران که صبح امروز در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد، گفت: امروز جلسه ای با استانداران و معاونان سیاسی و اقتصادی آنها داشتیم و در این جلسه تحلیل شرایط اقتصادی و نوع همکاری ها، توانمندی ها و ظرفیتهایی که استان ها می توانند در این شرایط کشور داشته باشند و به کار بگیرند، بررسی شد.

وی افزود: از این جهت رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد و دارایی و همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت بعمل آوردیم که شرایط را توضیح داده و خواسته ها و توقعات خود را بگویند و همینطور استانداران نیز نظرات و مشکلات و مسائلی که روبرو هستند و پیشنهاداتی که برای فعال کردن ظرفیت استانها داشتند، مطرح کردند و الحمدلله جمع بندی خوبی هم انجام شد.

وی ادامه داد: 14نفر از استانداران شامل قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شوند که به نوعی برای ما سخت بود که با این افراد امروز در این جلسه خداحافظی کنیم. چون دراین 5 سال انصافا زحمات زیادی کشیدند، تلاش کردند و با وزارت کشور همراهی کردند. به هرحال آرزوی توفیق روزافزون و سلامتی برای این عزیزان داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: افرادی را انتخاب کرده ایم و آماده ایم تا یکشنبه تعدادی از استانداران جدید را به دولت معرفی کنیم اگر هم نتوانستیم در زمان مقرر تمام استانداران را تعیین کنیم، سرپرست انتخاب خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 414
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران