پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266239 تاریخ : 1395/11/18-17:21:20
,10026,
نشست خبری رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران

نشست خبری رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران

رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران امروز دوشنبه 18 بهمن درنشستی خبری ضمن تشریح عملکرد بیمه ایران درحادثه پلاسکو ، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت, مهمترین بخشهای سخنان آقای پورکیانی در نشست خبری عبارتند از:

در حال حاضر 6 سناریو با هدف افزایش توانگری مالی شرکت بیمه ایران در نظر گرفته شده است.

 در این راستا پیش بینی می شود سرمایه شرکت بیمه ایران از 3400 میلیارد تومان به حدود 10 هزار میلیارد تومان افزایش یابد که بخشی از آن بصورت نقدی، بخشی از محل فروش شرکت‌های دولتی و سایر دارایی های دولت تأمین خواهد شد.

با توافقاتی که با مجلس و وزارت اقتصاد صورت گرفته و با نظر مساعد آن‌ها، پیش‌بینی می‌کنیم تا قبل از پایان امسال به نتایج مثبتی در این بخش دست پیدا کنیم.

 یکی از ابزارهای شرکت‌های بیمه برای تبدیل گردش مالی خود به یک اهرم قدرتمند، ورود به حوزه بانکداری است اما با توجه به قوانین و مقررات فعلی، این امکان وجود ندارد.

 بیمه ایران درصدد است مالکیت بخشی از سهام یکی از بانک‌های بزرگ کشور را بر عهده گیرد.

حق بیمه های دریافتی شرکت بیمه ایران در 9 ماه اول امسال بالغ بر 8 هزار و 541 میلیارد تومان و مجموع خسارات پرداخت شده در طول این مدت بیش از 5 هزار و 700 میلیارد تومان بوده است.

هیچ یک از شرکت های بیمه، بیمارستان ندارند تا بتوانند نرخ واقعی درمان را احصا کنند و ابزار تنظیم بازار را در اختیار ندارند که باید این کار را سامان دهی کنند.

اعلام جزییات عملکرد بیمه ایران در حادثه ریزش ساختمان پلاسکو از زبان رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران :

 درحادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو ازمجموع حدود 600 واحد،160 واحد تحت پوشش بیمه ایران بوده اند که اکثر آنها خسارت های خود را دریافت کرده اند.

  تاکنون 72 پرونده از واحدهای خسارت دیده تحت پوشش بیمه ایران با تعهد پرداخت خسارت 8 میلیارد و 500 میلیون تومان مختومه شده است.

  مجموعه حق بیمه پرداختی بیمه گزاران زیاندیده در ساختمان پلاسکو معادل 60 میلیون تومان بوده که در برابر آن، تعهد پرداخت خسارت بیمه ایران به زیاندیدگان به طور میانگین 555 برابر حق بیمه دریافتی و درمجموع بالغ بر 33 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

فقط یکی از موارد خسارت دیده در ساختمان پلاسکو معادل 3 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که به دلیل بالا بودن خسارت پس از بررسی در هیات مدیره پرداخت خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 125
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران