پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 466202 تاریخ : 1398/03/25-18:23:52
,17,
نشست تشریح عملکرد نظام نامه مدیریت عملکرد و بازرسی وزارت صمت و مرکز ملی فرش ایران

با حضور مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام شد:

نشست تشریح عملکرد نظام نامه مدیریت عملکرد و بازرسی وزارت صمت و مرکز ملی فرش ایران

صبح امروز با حضور مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت، نشست عملکرد نظام نامه مدیریت عملکرد و بازرسی وزارت صمت و برنامه های مرکز ملی فرش ایران در محل ساختمان مرکز ملی فرش ایران، برگزار گردید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از مرکز ملی فرش ایران، در ابتدای جلسه رئیس مرکز ملی فرش ایران، به صورت خلاصه گزارشی از عملکرد مرکز در سال 97 را ارائه کردند.

بیمه قالی بافان، رسیدگی به تعرفه واردات ابریشم، مبحث شناسنامه دار کردن فرش دستباف، برگزاری سیزدهمین المپیاد فرش در تبریز، ممنوعیت صادرات پشم به خارج از کشور، تعرفه واردات ابریشم، استقبال از استارت آپ‌ها و صاحبان ایده و فکر نو در حوزه فرش دستباف، تقویت بازار داخلی و تولید فرش دستباف، موضوع فروش اقساطی فرش با وام کم بهره (با همکاری صندوق کارافرینی امید و سایر بانک ها)، تشکیل کارگروه‌های فرش دستباف در استان‌های کشور به ریاست استانداران، آموزش های نوین و کلان مانند بازاریابی و برندینگ برای توسعه فروش و صادرات فرش دستباف و سایر موارد از جمله مواردی بود که از سوی ایشان در جلسه مطرح گردید.

دستپاک در خاتمه گفت: نمایشگاه فرش دستباف ایران بزرگترین رویداد نمایشگاهی و تجاری فرش دستباف دنیا است و قرار است هم زمان با برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران؛ از چهار فرش بزرگ پارچه، دو قطعه ششصد متری و دو قطعه فرش چهارصد متری رونمایی شود.

رئیس مرکز ملی فرش ایران تصریح کرد، بر اساس دستور مقام عالی وزارت، برای اولین بار با 15 کشور همسایه خود در حال رایزنی برای صادرات فرش دستباف ایرانی هستیم. پس از آن معاونین و مدیران به بیان دغدغه‌ها، انتظارات و مشکلات خود در این حوزه پرداختند.

در ادامه مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت، ضمن اشاره به نقش کلیدی دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات در اجرای سلامت اداری و شناسایی مشکلات گفت: با رصد و نظارت بر عملکرد معاونت ها و سازمان های تابعه وزارت صنعت، معدن، تجارت می توان موانع را شناسایی و با ارائه راهکارهای اجرایی از بروز برخی اتفاقات پیشگیری کرد.

وی با اشاره به شعار سال یعنی رونق تولید افزود: در شرایط تحریم، تقویت صادرات غیر نفتی در شرایط فعلی اقتصاد کشور، به یک ضرورت تبدیل شده است بنابراین یکی از مهم ترین درآمدهای غیر نفتی ایران می تواند از حوزه ی فرش دستباف ایرانی تامین شود.

صادقی با اشاره به لزوم ارتقاء جایگاه مرکز ملی فرش ایران افزود، شناسنامه دار کردن فرش دستباف و استفاده از توان انجمن ها و سازمان های غیردولتی یا NGO ها، اصلاح فرایندها از جمله مهم ترین برنامه های مرکز ملی فرش دستباف ایران است و در این زمینه اقدامات مهمی انجام پذیرفته است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 326
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران